۰ نفر

یک کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با اقتصاد آنلاین:

باید هزینه تخلف در بازار سرمایه افزایش یابد/ شبکه‌های اجتماعی ابزار خودکنترل بازار

۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۶
کد خبر: 201688
باید هزینه تخلف در بازار سرمایه افزایش یابد/ شبکه‌های اجتماعی ابزار خودکنترل بازار

چراغی با بیان اینکه این موضوع فقط و ظیفه نهاد ناظر نیست، خاطرنشان کرد: کارشناسان رسمی دادگستری و حسابرسان نیز باید بدانند مورد قضاوت قرار می گیرند، امروز مدیران فرا بورس و بازارسرمایه مجدد نمره قبولی کسب کردند.

شاهین چراغی ، کارشناس بازار سرمایه با اشاره به تصمیم سازمان بورس برای تعویق عرضه اولیه "وپسا" به خبرنگار بورس اقتصاد آنلاین ، گفت: به نظرم  وجود شبکه های اجتماعی و تعامل کارشناسی بین تمام دلسوزان بازار سرمایه اعم از مدیران این  بازار و شرکت فرا بورس جواب داد، ما باید هزینه  های اجتماعی در بروز تخلف را بالا ببریم و این فقط در سایه تعامل و همکاری بین کارشناسان و مدیران و نهاد ناظر اتفاق خواهد افتاد .

نایب رئیس اسبق هیات مدیره کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار افزود :  با اشاره به اینکه وجود شبکه های اجتماعی  امروز گردش اطلاعات را افزایش داده است، تصریح کرد:  امروز با وجود استفاده از شبکه های اجتماعی، سیستم های کنترلی به طرف سیستم های خود کنترل سایبرنتیک پیش می رود.

چراغی با بیان اینکه این موضوع فقط و ظیفه  نهاد ناظر  نیست، خاطرنشان کرد:  کارشناسان رسمی دادگستری و حسابرسان نیز باید بدانند مورد قضاوت قرار می گیرند،  امروز مدیران فرا بورس و بازارسرمایه مجدد نمره قبولی کسب کردند .