۰ نفر

فرصتی برای نوسانگیران تکنیکالی

۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۳۳
کد خبر: 200915
فرصتی برای نوسانگیران تکنیکالی

بورس تهران امروز در حالی معاملاتی کم حجم را به نظاره نشست که با پایان اصلاح قیمتی در برخی نماد ها فرصتی برای نوسانگیری دوباره برای معامله گران تکنیکالی فراهم شد.

به گزارش خبرنگار بورس اقتصاد آنلاین؛ در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد 403 میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش 100 میلیارد تومان در 30 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 8 واحدی در ارتفاع 78 هزار و 867 واحد قرار گرفت.

بیشترین تاثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای مبین، همراه و کگل شد و در مقابل نمادهای معاملاتی حکشتی، تاپیکو و شبندر با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز متعادلی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 2 واحد، کل (هموزن) 24 واحد، قیمت (هموزن) 19 واحد، آزاد شناور 35 واحد و شاخص‌ دوم 295 واحد رشد و شاخص بازار اول 42 واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 783 میلیون ورقه به ارزش 366 میلیارد تومان در 29 هزار نوبت، آیفکس 4.2 واحد رشد کرد و در ارتفاع 900 واحد قرار گرفت.

همچنین در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکتهای توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه، گروه صنعتی بوتان پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی، تولید فیبر ایران، ایران مرینوس با توجه به ارائه صورت های مالی حسابرسی نشده، ماسه ریخته گری با توجه به ارائه اطلاعات منتشر شده در سایت کدال و شرکت پتروشیمی مبین پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی، مواد ویژه لیا پس از ارائه اطلاعات پیش بینی تعدیل شده به تالار شیشه‌ای بازگشتند.

این گزارش می‌افزاید: نماد معاملاتی گروه سرمایه گذاری سایپا به منظور بررسی بیشتر اطلاعات، نفت ایرانول جهت برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و عمومی فوق العاده صاحبان سهام، بیسکویت گرجی، لیزینگ ایران، لیزینگ ایرانیان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی و شرکت سیمان هرمزگان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده به منظور تصویب صورتهای مالی نیز در روزجاری متوقف شدند.