۰ نفر

در گفتگو با اقتصاد آنلاین عنوان شد:

عدم شفافیت و چشم‌انداز نامعلوم برنامه‌های دولت، دلیل اصلی افت بازار سهام

۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۰۳
کد خبر: 200465
عدم شفافیت و چشم‌انداز نامعلوم برنامه‌های دولت، دلیل اصلی افت بازار سهام

این کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه حتی سهم های خوب نیز با افت قیمتی قابل توجهی روبرو شده است، اظهارداشت: به نظر می رسد بازار دچار یک هیجان مقطعی شده و سهامداران نیز دلگرمی خاصی نسبت به این بازار پر التهاب ندارند.

علی اصغرزاده درگفتگو با خبرنگار بورس اقتصاد آنلاین به افت این روزهای بازار سهام اشاره کردوگفت: نبود شفافیت در عرصه اقتصادی باعث شده بازار سرمایه نیز از آن تاثیر بپذیرد .

وی افزود: در کنار این رشد منفی در بازار بورس برخی شیطنت های رسانه ای نیز در این بازار مزید بر علت شده تا طی چند روز گذشته و حتی امروز شاهد افت شاخص ها باشیم .

مدیرعامل کارگزاری آفتاب درخشان خاورمیانه  مشخص نبودن برنامه های  اقتصادی دولت دوازدهم را دلیل دیگری برای روند نزولی بازار برشمرد و تصریح کرد: کابینه دولت جدید و برنامه های آن برای عرصه اقتصادی هنوز با ابهام روبرو است، از طرف دیگر بازار پول نیز از شرایط مناسبی برخوردار نیست برای همین دماسنج اقتصاد کشور چند روزی است که قرمز پوش می شود.

این کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه حتی سهم های خوب  نیز با افت قیمتی قابل توجهی روبرو شده است، اظهارداشت: به نظر می رسد بازار دچار یک هیجان مقطعی شده و سهامداران نیز دلگرمی خاصی نسبت به  این بازار پر التهاب  ندارند.

اصغرزاده به رفتارهای هیجانی برخی سهامداران برای فروش سهام اشاره و خاطرنشان کرد: کارهای بسیار خوبی از سوی متولیان در حوزه بورس از جمله اصلاح دستور العمل توقف نمادها  در حال انجام است که اگر شفافیت نیز در دستور کار قرار گیرد این هیجانات مقطعی نیز در بازار از بین خواهد رفت.