۰ نفر

در گفتگو با اقتصاد آنلاین عنوان شد:

صنعت لیدر بورس در ۴ سال آینده/ بازار سهام ازاین پس با آرامش تصمیم می‌گیرد

۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۴
کد خبر: 195098
صنعت لیدر بورس در ۴ سال آینده/ بازار سهام ازاین پس با آرامش تصمیم می‌گیرد

مدیرعامل کارگزاری مدبر آسیا، در خصوص چشم انداز بازار سرمایه بعد از انتخابات گفت: روی کار آمدن مجدد حسن روحانی به ریاست جمهوری ابعاد تاثیرگذاری در اقتصاد کشور خواهد داشت.

اقتصاد آنلاین - فرزاد اصلانی ، مهدی حیدرزاده در گفتگو با خبرنگار بورس اقتصاد آنلاین گفت: با فراهم شدن ثبات اقتصادی  این اطمینان برای سهامدارانی  که بصورت بلندمدت در بورس  سرمایه گذاری می کنند  حاصل می شود که حداقل ۴سال آینده می توانند  از ثروتشان حراست کنند.

 مدیرعامل  کارگزاری مدبر آسیا  با بیان اینکه منظور از ثبات اقتصادی ثبات نرخ ارز و صادرات و واردات است،اظهارداشت: نرخ بهره در سایه تصمیمات نه چندان هیجان انگیز صورت می گیرد و این ثبات را به سر منزل مقصود می رساند، در کل امنیت  اقتصادی مناسبی برای سرمایه گذاران بزرگ و کوچک ایجاد خواهد شد.

وی به ضرورت  افزایش صادرات اشاره کرد وگفت: با قرارداهای  منعقد شد ییا در حال انعقاد صنایع مختلفی  از جمله صنعت خودروسازی کشور به لحاظ کیفیت جایگاه قابل قبولی پیدا خواهد کرد.

این کارشناس ارشد بازار سرمایه خاطرنشان کرد: در صنعت IT و ICT در صورت شناخته شدن ظرفیت های بیشتر و نیز ورود شرکت ها به این بخش شاهد رونق اقتصادی در کشور خواهیم بود.