۰ نفر

مدیر عامل سرمایه گذاری سبحان در گفتگو با اقتصاد آنلاین عنوان کرد:

سایه بازی‌های جناحی بر بازار سهام

۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴
کد خبر: 189661
سایه بازی‌های جناحی بر بازار سهام

در حالی این روزها فضای بازار سرمایه توام با فضای انتخابات پیش رو حال و هوای خاصی پیدا کرده و ریسک ناشی از شرایط ناخودآگاه به این بازار تحمیل می شوداما، از منظر بسیاری از تحلیلگران اقتصادی بویژه بورسی ها در صورت فضای انتخابتی بدور از تنش می توان به عکس العمل های مثبت بازار امیدوار بود.

یک کارشناس بازار سرمایه  در گفتگو با خبرنگار بورس اقتصاد آنلاین  به وضعیت  بازار سرمایه  تا زمان انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: در دوره های قبل ، بازار سهام نسبت به انتخابات واکنش مثبتی داشت ، ،لکن هنوز این هیجان  به بازار سال 96وارد نشده است.

علیرضا قدرتی افزود: اگر  فضای انتخابات، فضایی بدون تنش و به دور از هیجانات کاذب باشد شاهد عکس العمل مثبت بازار خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سبحان  با بیان اینکه ریسک انتخابات ناخودآگاه  به بازار سرمایه تحمیل خواهد شد،اظهارداشت:جناح بندی صورت گرفته مزید بر علت  شده تا سهامداران واکنش های  متفاوتی  در قبال بازار سرمایه داشته باشند.

وی گفت :بهرحال قرار است برای چهار سال دیگر با آمدن رییس جمهور جدید دورنمای اقتصادی و بازار سرمایه کشور  تعریف  شود؛از این رو فضای قبل از انتخابات بر روی رفتار سهامداران و سرمایه گذاران تاثیر خواهد گذاشت و امیدواریم شاهد  فضای مثبتی در این بازار باشیم.