۰ نفر

مدیر عامل فرابورس در گفتگو با اقتصاد آنلاین عنوان کرد:

شرکت‌ها برای شفافیت پیش‌قدم شوند/ هیچ مانعی برای انتقال نمادها نداریم

۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۱۹
کد خبر: 182110
شرکت‌ها برای شفافیت پیش‌قدم شوند/ هیچ مانعی برای انتقال نمادها نداریم

مدیرعامل فرابورس گفت:هنوز برخی دیگر از شرکت ها در شفافیت و نقدشوندگی آنها مسئله داریم و آنها باید اطلاعات درستی را ارائه تا هیات پذیرش برای ورودشان قانع شود.

مدیرعامل فرابورس در پاسخ به سوال خبرنگار بورس اقتصاد آنلاین مبنی بر اینکه چرا انتقال نمادها از بازار پایه به تابوهای بالاتر روند کندی را از بعد سال 92نشان می دهد؟گفت:با توجه به اینکه همیشه با ریزش ، رویش و ورشکستگی شرکت ها روبرو هستیم اما  در بازار پایه این فرصت برابر را  برای همه شرکت ها بوجود آورده ایم تا تاریخ  31مردادماه سال 96 اطلاعات خود را در کدال  درست و صورت های مالی به موقع و قابل اتکایی ارائه دهند.

امیر هامونی افزود: در تلاشیم آن دسته از شرکت هایی  که به لحاظ شفافیت و نقدشونگی مشکل دارند به بازار پایه ج منتقل نشده  و در بازار پایه ب بمانند.

وی با اشاره به اینکه با سازکار و روش های جدید معاملاتی و تکامل یافته همه شرکت ها در بازار ب خواهند ماند،تصریح کرد:هر شرکتی که  بتواند استاندارد بازار دوم و بازار اول فرابورس را رعایت  کند در صورت درخواست، پذیرش آنها در بازار اول و دوم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل فرابورس با بیان اینکه تا کنون برخی شرکت ها توانستند وارد بازار اول و دوم فرابورس شوند،خاطرنشان کرد:هنوز  برخی دیگر از شرکت ها در شفافیت و نقدشوندگی آنها مسئله داریم و آنها  باید اطلاعات درستی را ارائه تا هیات پذیرش برای ورودشان  قانع شود.