۰ نفر

مدیرعامل فرابورس خبر داد:

سال ٩٥ تا ٢١ هزار میلیارد تومان انواع اوراق پذیرش شد

۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۲۱
کد خبر: 182090
سال ٩٥ تا ٢١ هزار میلیارد تومان انواع اوراق پذیرش شد

امیر هامونی مدیر عامل فرابورس ایران در نشست خبری یک دیدار یک عرضه و درآستانه بازگشایی نماد فرابورس در تابلو پایه الف با تاکید بر سرمایه 70میلیاردتومانی این مجموعه گفت:از سال 87 که با سرمایه 10میلیارد تومانی آعاز به کار کردیم،همه این افزایش هفت برابری سرمایه از محل سود انباشته بوده است.

به گزارش خبرنگار بورس اقتصاد آنلاین، وی افزود:چند روز پیش گشایش نماد بورس کالا را داشتیم امروز نیز معارفه فرابورس را که پس طی مراحلی در هیات پذیرش در بازار پایه الف بوزس پذیرش صورت گرفت را شاهد هستیم.

هامونی به امید نامه فرابورس نیز اشاره و اظهارداشت:با تلاش همه همکاران این امید نامه در سایت فرابورس قرار گرفت و در روزهای پایانی سال شاهد گشایش این نماد خواهیم بود.

مدیرعامل فرابورس  به رتبه سوم  این شرکت در سال 2016 در منطقه غرب آسیا و شما آفریقا و شرق اروپا اشاره و تصریح کرد:در دنیا نیز رتبه هشتم را از نظر بازدهی داریم؛گرچه از نظر ارزش بازار و رسیدن به استاندارهای جهانی هنوز خیلی جای کار داریم.

وی در خصوص  مجموعه پذیرش اوراق نیز گفت:21هزار میلیارد تومان ارزش پذیره نویسی اعم از سهام شرکت،اوراق صکوک و خزانه اسلامی است.

هامونی در ادامه بیان کرد:ارزش معاملات 45هزار میلیارد تومان از سال 95که نسبت به مشابه سال گذشته با رشد 19درصدی  همراه بودیم و این مقوله یکی از شاخص های رونق بورس محسوب می شود.