۰ نفر

یک نماینده مجلس با انتقاد از لایحه بودجه ۹۶ دولت عنوان کرد؛

آسیب بازار سهام از پیش بینی ۲۰هزار میلیارد تومانی انتشار اوراق بهادار / مشکلات بیشتر می شود

۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۹:۳۲
کد خبر: 163279
آسیب بازار سهام از پیش بینی ۲۰هزار میلیارد تومانی انتشار اوراق بهادار / مشکلات بیشتر می شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر این باور است که پیش بینی ۲۰هزار میلیارد تومانی برای انواع اوراق در لایحه بودجه سال ۹۶به نقدینگی بازار سهام ضربه می زند.

شهاب نادری ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص تاثیر پیش بینی 20هزار میلیارد تومانی انتشار انواع اوراق بهادار بر نقدینگی بازار سهام  در لایحه بودجه سال 96 به خبرنگار اقتصاد آنلاین  گفت: تخصیص این میزان اعتبار قطعا به نقدینگی بازار سهام ضربه می زند و این رقم برای انتشار انواع  اوراق بهادار زیاد است.

وی افزود:البته این اقدام دولت یک اقدام مصلحتی است تا ضمن پرداخت بدهی پیمانکاران  به نوعی تورم را نیز مدیریت کند. نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی  با انتقاد از این اقدام دولت تصریح کرد:این سوال مطرح می شود که چرا باید به جایی برسیم که این همه اوراق منتشر کنیم و رقم 20هزار میلیارد تومانی  را برای آن پبش بینی کنیم؛این رقم مشکلات را بیشتر می کند.

عضو کمیسون اقتصادی  به پیش بینی بودجه عمرانی در لایحه بودجه سال 96نیز تاکید و اظهارداشت:دولت در بخش عمرانی طی سه سال گذشته موفق عمل نکرده و اکنون در آخرین سال کاری به فکر سرو سامان دادن به وضعیت عمرانی افتاده است. در حالیکه با باج دادن نمی توان کشور را اداره کرد. وی در پایان گفت:در حوزه انتخابیه من  هنوز خیلی از جاده ها خاکی است،هرچه هم می گوییم گوش کسی بدهکار نیست و توجهی نمی شود،این امر یکی اقدامات عمرانی دولت بود که انجام نشده است.