۰ نفر

یک فعال بازار سرمایه آلمان:

خارجی‌ها نسبت به سرمایه‌گذاری در ایران خوش بین هستند

۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۰
کد خبر: 136707
خارجی‌ها نسبت به سرمایه‌گذاری در ایران خوش بین هستند

یک فعال بازار سرمایه آلمان درباره اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) می گوید در این مقطع سرمایه گذاران خارجی علاقه دارند در ایران سرمایه گذاری کنند، ولی باید مطمئن شوند که سرمایه شان در خطر نیست.

نادر مالکی از فعالان بازار سرمایه آلمان  درباره بازار سرمایه ایران در پسابرجام، اظهار کرد: بدون شک امکانات بورس ایران بی نهایت بالاست. البته گسترش روابط بورس ایران با سایر کشور ها، کمی به زمان نیاز دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا؛او ادامه داد: باید به سرمایه‌گذاران خارجی علاقه مند به سرمایه گذاری در ایران این اطمینان داده شود که سرمایه آن ها در خطر سیاسی نخواهد بود. شخصا فکر می‌کنم که سرمایه‌گذاران خارجی نسبت به آینده سرمایه‌گذاری در ایران خوش بین هستند.
این فعال بازار سرمایه آلمان درباره افت و خیزهای شاخص بورس اوراق بهادار تهران گفت: در بازار سرمایه اروپا هم شاهد بالا و پایین هایی هستیم و این موضوع در بورس‌های دنیا طبیعی است، ولی باید دید که در ۵ سال آینده بورس تهران چه تغییری می‌کند.
مالکی درباره نشت اطلاعات نهانی در بورس‌های دنیا گفت: تمام دنیا از این نظر شبیه هم است و بدون شک در اروپا هم اطلاعات نهانی نشت می کند.
وی درباره برپایی نمایشگاه بانک، بورس و بیمه در تهران توضیح داد: این نمایشگاه خیلی بزرگتر از آن چیزی بود که من تصور می کردم.