۰ نفر

همراهی همه جانبه بانک ملت با زائران راهپیمایی اربعین حسینی

۲۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۱۶
کد خبر: 308501
همراهی همه جانبه بانک ملت با زائران راهپیمایی اربعین حسینی

بانک ملت در راستای تسهیل امور زائران راهپیمایی اربعین حسینی، همراهی همه جانبه و ارائه انواع خدمات بانکی و غیربانکی به آنان را در دستور کار قرار داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، این بانک با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین و با هدف ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به زائران بارگاه امام سوم شیعیان حضرت امام حسین(ع)، از روز ۱۸ مهرماه سال جاری، نسبت به همراهی همه جانبه با زائران و رفع نیازهای بانکی و غیربانکی آنان اقدام کرده است.

بر اساس این گزارش، افزایش سقف برداشت وجه روزانه پایانه های خودپرداز از مبلغ دو میلیون ریال به پنج میلیون ریال از روز ۱۸ مهرماه تا روز ۲۰ آبان ماه جاری، استقرار چهار دستگاه خودپرداز سیار هریک مجهز به دو دستگاه خودپرداز در نقاط مرزی مهران، خسروی، چذابه و شلمچه و ایجاد شعب کشیک در استان های خوزستان، کرمانشاه و ایلام مجهز به دستگاه خودپرداز، دستگاه صدور آنی کارت و صدور رمز کارت در روزهای مذکور، از جمله اقدامات بانک ملت در ایام اربعین حسینی است.
بر این اساس، شعب شوش دانیال، میدان منتظری دزفول، اندیمشک، مرکزی خرمشهر و مرکزی آبادان در استان خوزستان، باجه بازارچه پرویزخان و شعبه قصر شیرین در استان کرمانشاه و شعبه مهران در استان ایلام، آماده خدمات دهی به زائران راهپیمایی اربعین هستند.
در عین حال و طبق روال سال های قبل، موکب بانک ملت برای خدمات رسانی به زائران و عزاداران حسینی در روزهای مذکور، در نقاط مرزی مستقر و آماده پذیرایی از زائران خواهند بود.
همچنین تیم های پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزارهای پایانه های خودپرداز در روزهای راهپیمایی اربعین اباعبدالله الحسین(ع)، کشیک کاری خواهند داشت.
این گزارش حاکی است، بانک ملت تمهیدات لازم را برای تامین اسکناس و پول رسانی به پایانه های خودپرداز سیار و غیرسیار در ایام یادشده، اتخاذ کرده است.

02