۰ نفر

درآمد 60میلیون دلاری در پی صادرات شیشه به اروپا با حمایت بانک تجارت

۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۹:۵۸
کد خبر: 298377
درآمد 60میلیون دلاری در پی صادرات شیشه به اروپا با حمایت بانک تجارت

گروه صنعتی شیشه کاوه با همکاری بانک تجارت، با صادرات انواع شیشه به اروپا و کشور‌های همسایه در سال گذشته 60 میلیون دلار ارز به کشور وارد کرده‌است.

به گزارش اقتصاد آنلاین ؛ جمشید رحیمی مدیر  بخش شیشه گروه صنعتی کاوه در بازدید خبرنگاران از این مجموعه، با تاکید بر این موضوع که این مجموعه 100 درصد خصوصی است و هیچ حمایت دولتی از آن نمی‌شود، افزود: این شرکت عمدتا در حوزه تولید صنعت شیشه و مواد اولیه صنعت شیشه فعالیت می‌کند.

 رحیمی با بیان اینکه شرکت در زمینه تولید مواد اولیه شیشه به خودکفایی رسیده است، افزود: برخلاف بسیاری شرکت‌ها که برای تهیه مواد اولیه به خارج وابسته هستند مواد اولیه ما صددرصد تولیدی و داخلی است و کارخانه‌های مراغه و ابهر کار تولید مواد اولیه ما را انجام می‌دهند.

 وی با تاکید بر نقش انکار ناپذیر بانک تجارت بر موفقیت این مجموعه خاطر نشان کرد: 90 درصد کارخانه‌های ما با همکاری بانک تجارت تاسیس شده‌اند و این یک رابطه برد_برد است زیرا هم ما از تسهیلات این بانک برخوردار شدیم و هم بانک تجارت یک مشتری خوش نام دارد. ارائه خدماتی چون صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبارات اسنادی در کمترین زمان سبب شده است این رابطه بیش از 30 سال پایایی داشته باشد .  

رحیمی در پایان با تاکید بر این نکته که یک کارخانه بدون وجود زیرساخت‌های لازم نمی‌تواند به فعالیت بپردازد، افزود: لازم است از ارگان‌های مرتبط، مخصوصا بانک تجارت تشکر لازم را به عمل بیاورم که ما را در این مسیر تنها نگذاشتند.