۰ نفر

همه چیز درباره حساب پس انداز «امید آینده» بانک آینده

دانش‌آموزان چگونه حساب قرض‌الحسنه باز کنند؟

۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۳۱
کد خبر: 297930
دانش‌آموزان چگونه حساب قرض‌الحسنه باز کنند؟

حساب پس انداز «امید آینده» برای دانش آموزانی که در سنین ۷ تا ۱۸ سال می باشند، تعریف شده است. از طریق این خدمت بانکی که بر اساس ویژگی ها و خواسته های رو به گسترش دانش آموزان طراحی شده است؛ تمامی خدمات بانکی متناسب، قابل ارایه است.

به گزارش اقتصادآنلاین، ویژگی های منحصر به فرد این محصول بانکی، به لحاظ خدمت رسانی به گروه کودکان و نوجوانان، باعث شده تا این حساب، با حساسیت فراوان برای پوشش انتظارات رو به رشد و قابلیت های مترقی و متنوع خدمات بانکی در جهان، رو به گسترش باشد . بانک آینده در صدد است؛ با حضور در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و ابتدایی، ساده ترین مفاهیم بانکی و پس اندازی را، از طریق آموزش به این گروه از دانش آموزان، به صورت مبتدی و به زبان کودکانه توضیح و تشریح نماید.

همچنین برای گروه دبیرستانی ها نیز، با رعایت تسلسل مفاهیم، به تناسب گروه سنی این دانش آموزان، از طریق روش های مدرن آموزشی، مفاهیم علمی مربوط به علوم مالی و بانکی توضیح داده می شود. دانش آموزان عزیز که در گروه سنی ۷ تا ۱۸ سال می باشند، با اخذ هدیه ۱۰۰،۰۰۰ (یک صد هزار ( ریالی از سوی بانک آینده، دارای حساب رایگان بانکی خواهند شد، که گروه بالای ۱۵ سال نیز علاوه بر آن، کارت بانکی متصل به حساب را به طور رایگان دریافت خواهند نمود. حساب های امید آینده، هر ساله در جشنواره سراسری قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه پس انداز که معمولاً در مهرماه هر سال برگزار میشود (مشروط به رعایت حد نصاب یا حداقل موجودی) و دارای جوایز نفیس و ارزنده می باشد، شرکت داده خواهند شد.

هدف مورد انتظار از این طرح، تجهیز منابع از عملیات بانکی دانش آموزان، به همراه حمایت های مالی بانک برای افزایش توانمندی های آموزشی و پرورشی است. اولویت در برخورداری از تسهیلات قرض الحسنه، کمک هزینه تحصیلی به همراه حمایت های همه جانبه بانک از برنامه های دانش افزایی آموزشی در جهت هوشمندسازی مدارس، مسابقات المپیادی یا اختراعات، آماده سازی برای کنکورهای علمی و دانشگاهی، کارآفرینی و مسابقات علمی و فنی، بنیادها یا تشکل های دانش آموزی و در نهایت کسب تجربه برای ورود به دانشگاه یا بازار کار و نظایر آن جزء اولویت های کاری این طرح یا خدمت بانکی است.

دانش آموزان گرامی می توانند؛ چنان چه سن شان بیشتر از ۱۲ سال است، با در دست داشتن مدارک شناسایی و کارت دانش آموزی به یکی از شعب بانک آینده در سراسر کشور مراجعه نموده و با تکمیل فرم ها، نسبت به افتتاح حساب اقدام نمایند.