۰ نفر

با حضور رئیس هیات مدیره انجام شد:

برگزاری مراسم تکریم و معارفه سرپرست شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان بوشهر

۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰
کد خبر: 294541
برگزاری مراسم تکریم و معارفه سرپرست شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان بوشهر

مراسم تودیع و معارفه مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان بوشهر با حضور پدرام رییس هیات مدیره، امامی عضو هیات مدیره و نجدی مدیر امور استان ها در محل سالن اجتماعات ساختمان سرپرستی استان برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در این مراسم، رضا صابری به عنوان سرپرست جدید شعب استان بوشهر معرفی و از تلاشها و خدمات غلامرضا پاساد، تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران ضمن قدردانی از زحمات و خدمات مدیریت سابق استان طی ۹ سال فعالیت صادقانه و دستیابی به آمار قابل توجه در تمامی حوزه های عملکردی، برای صابری، سرپرست جدید نیز آرزوی موفقیت کرد و همدلی بیش از پیش تمامی کارکنان واحدهای صف و ستاد استان برای تحقق هرچه مطلوبتر اهداف ترسیمی و اعتلای روافزون نام و برند بانک خواستار شد.

در ادامه این مراسم، امامی عضو هیات مدیره با تجلیل از شخصیت و تقدیر از عملکرد مدیریت سابق استان بوشهر، حضور طولانی مدت پاساد در عرصه بانکداری و تجربیات ارزنده وی را مورد اشاره قرار داده و خاطر نشان کرد: مدیریت جدید استان فردی جوان، با انگیزه و پرتلاش در بانک قرض الحسنه مهر ایران است.

نجدی مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهرایران نیز در سخنانی، جایگاه کنونی و موفقیت های حاصله در استان بوشهر را مرهون مدیریت صحیح و نیز تلاش های بی شائبه یکایک همکاران دانست.