۰ نفر

مدیرکل روابط عمومی بانک ملت در آیین روز خبرنگار: محور اصلی رسانه، خبرنگار است

۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۳۶
کد خبر: 294271
مدیرکل روابط عمومی بانک ملت در آیین روز خبرنگار: محور اصلی رسانه، خبرنگار است

آیین تجلیل از اصحاب رسانه و گرامیداشت روز خبرنگار در بانک ملت برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران مسوول، سردبیران و دبیران اقتصادی، خبرنگاران، گزارشگران، روزنامه نگاران و اهالی رسانه کشور در مجتمع آموزشی رفاهی این بانک برپا شد، از تلاش ها و خدمات فعالان رسانه و خبر با حضور مدیرکل روابط عمومی بانک ملت تقدیر شد.

علی اکبر صابریان مدیرکل روابط عمومی بانک ملت در این آیین گفت: علیرغم پیشرفت های فناورانه، حیات و ممات رسانه ها به خبرنگاران بستگی دارد و برای روشنگری در جامعه، انعکاس اخبار و اطلاعات صحیح، حرفه ای و توام با تحلیل، به خبرنگاران شجاع، فهیم و دانا نیاز داریم.

وی با نقل این جمله از پیام دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک ملت به مناسبت روز خبرنگار که" درود بر قلمی که اندیشه در مقابل آن زانو می زند" افزود: امیدوارم برای قدردانی مردم و مسوولان از اصحاب رسانه و تاثیرگذاری آنان بر جامعه، شاهد این باشیم که یک روز از هر ماه روز خبرنگار باشد.

صابریان در ادامه اظهار داشت: رویکرد مدیرعامل و هیات مدیره بانک ملت به رسانه ها رویکرد تعامل سازنده و پایدار است و اقدامات علمی و عملی مهمی در این راستا در روابط عمومی بانک ملت صورت گرفته است. وی استفاده از مشاوره افراد متخصص، ساماندهی نحوه همکاری با رسانه ها با طراحی بسته های محتوایی و خبری و ارزیابی فنی توانمندی رسانه ها به منظور تعامل با

آن ها در عین رعایت استقلال رسانه را از جمله این اقدامات ذکر و تاکید کرد: دوستی ها و روابط حسنه بین بانک و رسانه ها مافوق همه ارتباطات رسمی و کاری است.

مدیرکل روابط عمومی بانک ملت اضافه کرد: خبرنگاران رسالت سنگینی بر دوش دارند و همیشه این توانمندی را دارند که اخبار خوش و امید را به جامعه هدیه دهند.

صابریان در این سخنرانی یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید صارمی که در سال ۱۳۷۷ در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف به دست نیروهای تروریست طالبان به شهادت رسید را گرامی داشت.

براساس این گزارش در پایان این سخنرانی صابریان مدیرکل روابط عمومی بانک ملت از هدیه ویژه دکتر بیگدلی مدیرعامل این بانک به خبرنگاران حاضر در مراسم خبر داد و گفت: براساس دستور مدیرعامل بانک مقرر شد برای تجلیل بیش از پیش از خدمات رسانه ها وخبرنگاران، ۵۰ فقره تسهیلات بانکی قرض الحسنه و کارت اعتباری به قید قرعه به اصحاب رسانه حاضر در مراسم تخصیص یابد.

این گزارش حاکی است آیین مذکور، دومین مراسم تقدیر از اصحاب رسانه است که از سوی روابط عمومی بانک ملت در سال ۹۷ برگزار می گردد.