۰ نفر

نسخه جدید همراه بانک ملت به بهره برداری رسید

حرکت همراه بانک ملت بر روی لبه تکنولوژی

۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۹:۳۲
کد خبر: 290228
حرکت همراه بانک ملت بر روی لبه تکنولوژی

مدیر امور طرح و برنامه بانک ملت با بیان این موضوع که امروزه فناوریهای مبنی بر گوشی های هوشمند از اقبال عمومی و توجه قابل ملاحظه ای برخوردار است به بهره برداری از نسخه جدید همراه بانک ملت اشاره نمود و آن را جزو یکی از برترین سامانه های بانکی کشور برشمرد .

اقتصادآنلاین – فاطمه اکبرخانی؛ هادی سپانلو در مجمع خبرنگاران درباره اپلیکیشن همراه بانک ملت : این سامانه از دو بخش عمده تشکیل شده است . بخش اول به امور حسابها ، تسهیلات و کارتهای بانکی مشتریان بانک ملت توجه دارد که برای ورود به آن نیاز به شماره کاربری و رمز عبور می‌باشد . بخش دوم خدمات بدون لاگین می‌باشد که در قالب همراه پلاس ملت عرضه شده است . این خدمات شامل کیف پول الکترونیکی و خدمات مبنی بر همه کارتهای نظام بانکی کشور ( عضو شتاب ) می‌باشد . در سامانه همراه پلاس ملت قابلیتهای جدید و منحصر به فردی نظیر جابجایی وجه با استفاده از QR کد یا شماره تلفن ذینفع فراهم شده است .

علاوه بر این سایر خدمات دیگر همراه پلاس ملت شامل جابجایی وجه از طریق کارت به کارت ، خرید شارژ ، پرداخت اقساط و... بدون آنکه در بانک ملت حساب داشته باشید امکانپذیر می‌باشد. از دیگر خدمات جدید سامانه همراه پلاس امکان پرداخت وجه پارکینگ بدون نیاز به حضور کارت یا تلفن همراه می‌باشد . مکانیزم عمل اینطور است که شماره خودرو وارد سامانه همراه پلاس صادر می‌شود .

هنگام خروج خودرو از پارکینگ دوربین های پارکینگ شماره ماشین را اعلام و سامانه همراه پلاس به صورت خودکار وجه را از حساب کیف پول کسر می‌کند.

طبق برنامه ریزیهای انجام شده طی روزهای آتی 5 پارکینگ به این سیستم مجهز خواهند شد و عملیاتی میگردد.

مدیر امور طرح و برنامه بانک ملت با بیان این که مشابه همین نسخه برای بانکداری اینترنتی تا پایان ماه ایجاد خواهد شد درباره زیر ساخت های این بانک تصریح کرد : 1470 شعبه بانک ملت در سراسر کشور وجود دارد که 600 باجه نیز آن را حمایت میکند . همچنین این بانک حدود 5000 دستگاه خودپرداز فعال نیز دارد .

سپانلو درپایان به محصول مبتنی بر وب این بانک اشاره کرد و گفت : سامانه مدیریت صندوق قرض الحسنه محلی و خانگی مراحل تست نهایی را پشت سر گذاشته و به زودی تبلیغات آن آغاز خواهد شد .