۰ نفر

رسول‌اف: بانک آینده برای مشارکت در طرح‌های گردشگری آماده است

۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۹:۱۳
کد خبر: 286851
رسول‌اف: بانک آینده برای مشارکت در طرح‌های گردشگری آماده است

مدیرعامل بانک آینده توسعه صنعت گردشگری را به‌عنوان یک اولویت مطرح در کشور دانست و گفت: آمادگی داریم در طرح های سازمان میراث فرهنگی، صنایع و گردشگری مشارکت کنیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، جلال رسول‌اف، مدیرعامل بانک آینده در دیدار علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور تاکید کرد: به‌عنوان یک شهروند ایرانی علاقه‌مند هستیم که پروژه‌های گردشگری و فعالیت‌های این صنعت با رشد بیشتری ادامه یابد.

رسول‌اف در این نشست با اشاره به اهمیت حوزه گردشگری و مأموریت‌های سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آمادگی بانک آینده را برای مشارکت در برنامه‌های این سازمان اعلام کرد.

* بانک آینده در برگزاری نمایشگاه گردشگری مشارکت کند

علی اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیز در این نشست به مشارکت بانک آینده در طول برگزاری نمایشگاه لوور در محل موزه ملی ایران اشاره کرد و افزود: «یکی از حوزه‌هایی که بانک آینده می‌تواند مشارکت کند، برگزاری نمایشگاه گردشگری است و سال پیش این نمایشگاه با استقبال بسیار مناسبی روبه‌رو شد.»

نشست معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و مدیرعامل بانک آینده روز سه‌شنبه ۲۶ تیر در محل سازمان میراث‌فرهنگی برگزار شد.

مونسان و رسول‌اف دراین نشست درباره نحوه مشارکت بانک آینده در پروژه‌های مختلف، برگزاری نمایشگاه «شهر گردشگر» و ارائه تسهیلات در حوزه صنایع‌دستی و «اقامتگاه‌های بوم‌گردی» نیز با یکدیگر گفت‌و‌گو کردند.

در این نشست محمد محب‌خدایی معاون گردشگری و پویا محمودیان معاون صنایع‌دستی سازمان میراث‌فرهنگی نیز حضور داشتند.