۰ نفر

پتروشیمی خلیج فارس میزبان معاون مدیرعامل بانک تجارت

۱۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۲۲
کد خبر: 283043

پتروشیمی خلیج فارس میزبان معاون مدیرعامل بانک تجارت

معاونین مدیرعامل بانک تجارت و هولدینگ پتروشیمی خلیج فارس دیدار کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین، رزازان معاون مالی مدیرعامل به همراه نیک اختر مدیر بانکداری شرکتی بانک تجارت طی دیداری با معاون مدیرعامل و مدیرمالی هولدینگ پتروشیمی خلیج فارس راهکارهای افزایش همکاری دوجانبه را بررسی کردند.

رزازان معاون مدیرعامل بانک تجارت در این دیدار ضمن تبیین برخی خدمات بانکی و مالی بانک تجارت به شرکت‌های پتروشیمی کشور خاطرنشان کرد: مجموعه وزارت نفت، صنعت پتروشیمی و صنایع پائین دستی مرتبط با این حوزه‌ها از مشتریان اصلی بانک تجارت به شمار می‌آیند و این بانک در چند دهه اخیر همواره خدمات ویژه‌ای را به پالایشگاه‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی ارائه کرده است.

رزازان با اشاره به خدمات سوپرمارکت مالی بانک تجارت به مشتریان این بانک تاکید کرد: این بانک ظرفیت‌های متنوعی را از طریق شرکت‌های تابعه خود و همچنین شعبه بانک تجارت پاریس و بانک‌های EIH آلمان و PIB لندن در اختیار مشتریان قرار داده و همچنان آماده گسترش همکاری با هولدینگ خلیج فارس است.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان یکی از سودآورترین هلدینگ‌های کشور در زمینه تهیه و ‌تولید انواع مواد و محصولات پتروشیمی و شیمیایی و فرآورده های فرعی، خرید و تأمین مواد اولیه مورد نیاز و طراحی و مهندسی اصولی و تفصیلی پروژه ها فعالیت می‌کند.