۰ نفر

روز به یادماندنی رهبر ارکستر سمفونیک تهران؛

شهرداد روحانی از بانک آینده برای برگزاری لوور ایرانی قدردانی کرد

۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۱۴
کد خبر: 274504
شهرداد روحانی از بانک آینده برای برگزاری لوور ایرانی قدردانی کرد

شهرداد روحانی رهبر ارکستر سمفونیک تهران با قدردانی از بانک آینده برای برگزاری نمایشگاه آثار لوور در تهران گفت: یکروز فراموش نشدنی را در موزه لوور ایرانی گذراندم.

به گزارش اقتصادآنلاین، شهرداد روحانی پس از بازدید از نمایشگاه آثار موزه لوور در تهران و نمایشگاه عکس مرحوم عباس کیارستمی (به من نگاه کن) در تالار افتخارات بانک آینده در موزه ملی ایران حضور یافت و از حامیان و برگزار کنندگان این نمایشگاه در تهران تشکر کرد.

رهبر ارکستر سمفونیک تهران در دفتر یادبود بانک آینده نوشت: یک روز جمعه فراموش نشدنی را در موزه لوور ایرانی گذارندم که خیلی خاطره خوبی برای من باقی خواهد گذاشت.

روحانی در یادداشت خود از حمایت بانک آینده از برگزاری موزه لوور در تهران قدردانی کرد و افزود: امیدوارم این طور رویدادهای فرهنگی و هنری، بیشتر در ممکلت عزیزمان اتقاق بیافتد.

«شهرداد روحانی» از اساتید موسیقی کشورمان و رهبر ارکستر سمفونیک تهران است که به تازگی دو قطعه بی‌کلام با نام‌های «سرود قهرمانان» و «سرود جام جهانی» را برای مجموعه سرودهای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه ، ساخته است.

نمایشگاه لوور در تهران با حمایت بانک آینده از 14 اسفند تا 18 خرداد در محل موزه ملی ایران واقع در تهران، خیابان امام خمینی(ره)، خیابان ۳۰ تیر دایر است و مشتریان این بانک می توانند از این نمایشگاه رایگان بازدید کنند.

‎همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت اختصاصی لوور در تهران به نشانی www.louvreintehran.com   از امکانات و تسهیلات دریافت بلیط رایگان برای بازدید از موزه لوور در تهران استفاده کنند.