۰ نفر

پخش قسمت دوم «لوور در تهران» در شبکه چهار

۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۰۹
کد خبر: 266679
پخش قسمت دوم «لوور در تهران» در شبکه چهار

دومین قسمت ویژه‌برنامه تلویزیونی «لوور در تهران» امشب از شبکه ۴ سیما پخش می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، دومین قسمت از ویژه‌برنامه تلویزیونی «لوور در تهران» ساعت 20 و 30 دقیقه امشب (سه شنبه) از شبکه ۴ سیما پخش می‌شود.

احمد محیط طباطبایی رئیس ایکوم (شورای غیردولتی موزه ها)ی ایران در این قسمت از این برنامه تلویزیونی درباره موزه لوور و آثاری که به تهران آورده شده است توضیح می دهد.

ویژه برنامه تلویزیونی «لوور در تهران» در هشت قسمت تهیه و تولید شده که علاوه بر گزارش روند برگزاری و افتتاح نمایشگاه لوور در موزه ملی ایران، به معرفی ۵۶ اثر به نمایش گذاشته‌شده می‌پردازد.

گفت‌وگو با کارشناسان باستان شناسی و موزه داری در خصوص آثار به نمایش در آمده به ویژه در مورد دو اثر متعلق به تمدن ایران باستان که به تهران آورده شده، از بخش های اصلی این ویژه برنامه تلویزیونی است.

در برنامه تلویزیونی «لوور در تهران» که با حمایت اسپانسر این نمایشگاه، بانک آینده تولید شده، همچنین گزارش‌های اختصاصی درباره معرفی ویژگی های تاریخی آثار، روند آماده‌سازی و افتتاح نمایشگاه و مصاحبه با بازدیدکنندگان لوور تهیه و تولید شده، که در قسمت اول این مجموعه، آیین افتتاح موزه لوور در تهران نیز پخش می‌شود.

نمایشگاه لوور در تهران با حمایت بانک آینده از 14 اسفند تا 18 خرداد در محل موزه ملی ایران واقع در تهران، خیابان امام خمینی(ره)، خیابان ۳۰ تیر دایر است و مشتریان این بانک می توانند از این نمایشگاه رایگان بازدید کنند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت اختصاصی لوور در تهران به نشانی www.louvreintehran.com  از امکانات و تسهیلات دریافت بلیط رایگان برای بازدید از موزه لوور در تهران استفاده کنند.