۰ نفر

مسوولانی که جانبازان را فراموش نکرده‌اند

۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۳۶
کد خبر: 266604
مسوولانی که جانبازان را فراموش نکرده‌اند

ولادت حضرت ابالفضل العباس روز جانباز نام گذاری شده است و البته چه بسیار جانبازانی که در گذر زمان به فراموشی سپرده شده اند و چه اندک مسوولانی که دین خود را به آن ها فراموش نکرده اند.

به گزارش اقتصادآنلاین، آسایشگاه جانبازان ثارالله در منطقه زعفرانیه تهران، مجموعه کاملی از یادگاری های دردآور دفاع مقدس است. یادگاری هایی از جنس ترکش و خمپاره و به درازای یک عمر..

اما امروز دردهای این جانبازان رنگ دلتنگی و بی وفایی گرفته است. اما در غبار بی مهری ها و روزمرگی ها هستند مسوولانی که فراموش نکرده اند آرامش امروز حاصل گذشتن از آسایشی است که نتیجه اش 30 سال تحمل رنج قطع نخاع و عضو است.

روز گذشته شاهد یک اتفاق خوب از جنس مهر و قدرشناسی بودیم. حضور بیگدلی مدیرعامل بانک ملت به همراه اعضای هیات مدیره این بانک در مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله تهران و دیدار صمیمانه با جانبازان.

دیداری که در آن حسن روستا، علی رضا لگزایی، حمید تاجیک اعضای هیات مدیره و علی اکبر صابریان مدیر روابط عمومی، محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت را همراهی کردند.

مدیرعامل بانک ملت در اقدامی تحسین برانگیز به مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله  تهران رفت و با جانبازان این مرکز دیدار کرد و با آنان درباره خاطرات دوران دفاع مقدس به گفت و گو نشست.

بیگدلی در این دیدار از دست اندرکاران مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله بابت خدمتگزاری صادقانه به جانبازان هم تقدیر کرد و در حوزه کاری خود دستوراتی برای رفع مشکلات جانبازان و کارکنان این مرکز صادر کرد.