۰ نفر

گام‌های موثر در توسعه و رونق شهرها با حمایت بانک شهر

۲۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱
کد خبر: 263209
گام‌های موثر در توسعه و رونق شهرها با حمایت بانک شهر

شهردار شیراز با اشاره به اهمیت تعامل بانک شهر و شهرداری کلانشهرها گفت: با حمایت این بانک، گام‌های موثری در توسعه و رونق شهرها برداشته شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، حیدر اسکندرپور با اشاره به تعامل شهرداری شیراز با این بانک گفت: بانک شهر با ارایه خدمات مؤثر در بسیاری از حوزه‌ها با شهرداری این کلانشهرهمراه بود که مهم ترین نمود آن در پرداخت مطالبات شماری از پیمانکاران در پایان سال 96 بود.

وی با اشاره به لزوم همکاری‌های بیشتر میان شهرداری‌های کلانشهرها با بانک شهر اظهار کرد: با تعاملاتی که بین مجموعه شهرداری و بانک شهر ایجاد شده، گام های مؤثری در زمینه توسعه و رونق شهرها برداشته شده است که از جمله این همکاری‌ها می توان به فروش اوراق مشارکت و دیگر همکاری‌ها در زمینه شهری اشاره کرد.

اسکندرپور در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز با همکاری شهرداری و بانک شهرگفت: شهرداری شیراز امسال برای نخستین بار از طریق ارسال پیامک به مسافران نوروزی در ورودی های اصلی شهر دسترسی به سایت Noruz.shiraz.ir را برای مسافران ممکن کرد.

وی افزود: در این سایت، اماکن مختلف شهر به مسافران نشان داده شد و به علاوه با ورود به لوگوی بانک شهر به عنوان بانک همراه شهرداری، دسترسی به آدرس شعب، شهرنت‌ها و ... برای نیازمندان به خدمات بانکی امکان پذیر بود.

شهردار شیراز با اشاره به رضایت مسافران از خدمات ابر وای فای در 2 کمپ اسکان نوروزی و 4 ورودی اصلی شیراز گفت: با امکاناتی که شهرداری در ورودی های شهر ایجاد کرده بود، مسافران توانستند به صورت رایگان از دانلود اپلیکیشن‌های شهری و ... که برای آنها در نظر گرفته شده بود، بهره مند شوند که از همین طریق، دسترسی به خدمات بانک شهر نیز برای مسافران میسر شد.