۰ نفر

توسعه شبکه حمل‌و‌نقل ریلی با پشتیبانی بانک شهر

۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹
کد خبر: 254076
توسعه شبکه حمل‌و‌نقل ریلی با پشتیبانی بانک شهر

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اهمیت نقش بانک شهر در توسعه حمل و نقل عمومی گفت: اگر این بانک حمایت از حمل و نقل عمومی به ویژه مترو را در اولویت برنامه های خود نداشت، بسیاری از پروژه های این حوزه به سرانجام نمی‌رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، محمد علیخانی با بیان این مطلب گفت: تقویت حمل و نقل عمومی، توسعه خطوط مترو ، مدیریت سفر و کاهش تعداد سفر خودروهای تک سرنشین به عنوان مهم‌ترین راه های برون رفت از ترافیک شهر تهران، از اولویت‌های شورای پنجم است که با جدیت پیگیری شده و خواهد ‌شد.

وی با اشاره به نقش پر رنگ بانک شهر در تامین مالی پروژه‌های شهری به ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی شهر تهران ، تصریح کرد: این بانک مهم‌ترین پشتیبان شهرداری‌هاست و تا کنون نقش موثری در عمران و آبادی کلانشهرها داشته است.

علیخانی خاطر نشان کرد: با تمام مشکلاتی که طی چند سال اخیر در سیستم  نظام بانکی شاهد بوده ایم اما خوشبختانه حمایت‌های بانک شهر از مدیریت شهری پایتخت و سایر کلان شهرها همواره و با جدیت ادامه داشته است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه بانک شهر تاکنون  نقش مهمی در توسعه شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری داشته است، گفت: امیدواریم با کمک های این بانک و  تجهیز ناوگان خطوط موجود متروی تهران، در آینده نزدیک تعداد سفرها از ۲ میلیون به۶ میلیون سفر در روز برسد.