۰ نفر

دیدار مدیرعامل بانک ملت و استاندار فارس

۱۹ دی ۱۳۹۶، ۲۰:۱۴
کد خبر: 243856
دیدار مدیرعامل بانک ملت و استاندار فارس

دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و اسماعیل تبادار استاندار فارس به منظور بحث و تبادل نظر درباره پروژه های زیربنایی استان فارس و بررسی همکاری های فی مابین دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در این دیدار که با حضور دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک ملت، اسماعیل تبادار استاندار فارس و جمعی از مدیران ارشد بانک ملت، مدیران استانی و سرمایه گذاران استان فارس برگزار شد، طرفین بر چگونگی گسترش تعاملات و حمایت های بانک ملت از پروژه ها و سرمایه گذاری ها در این استان بحث و تبادل نظر کردند.

براساس این گزارش، پروژه ملی تولید سوخت جت، گازوییل و آب صنعتی از گاز، موسوم به پروژه "GTLنار کنگان" از محورهای اصلی این نشست بوده است. بانک ملت قرار است این طرح را با رقمی بالغ بر ۶۰۰ میلیون دلار در مدت ۳ سال تامین مالی کند.
این گزارش حاکی است پروژهGTLنار کنگان از پروژه های عظیم ملی است که با بهره برداری از آن تا ۲ سال آینده علاوه بر درآمدزایی و بازدهی مناسب سرمایه گذاری، اشتغال زایی به میزان ۲۵۰۰ نفر در منطقه ایجاد خواهد کرد.
گفتنی است، در این جلسه رحمانی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی استانداری فارس، حسین حیدری معاون مدیرعامل بانک ملت، محسن خوارزمی مدیر امور ناحیه سه، مجید ابراهیمی مدیر امور اعتباری، همتی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس، عربی مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری فارس، بهزاد شریفی مدیر شعب استان فارس، رضایی پور مدیر کل بین الملل این بانک و تعدادی از سرمایه گذاران و مشتریان ارزنده بانک نیز حضور داشتند.