۰ نفر

تاکید مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران بر توسعه بانکداری الکترونیک در راستای افزایش رضایت مشتریان

۱۲ دی ۱۳۹۶، ۱۶:۱۹
کد خبر: 242015
تاکید مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران بر توسعه بانکداری الکترونیک در راستای افزایش رضایت مشتریان

مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در بازدید از شعب استان آذربایجان شرقی بر اهمیت بانکداری الکترونیک و نقش موثر آن در افزایش رضایتمندی مشتریان، مراجعین و متقاضیان تاکید کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مرتضی اکبری با اشاره بر اهمیت نقش بانکداری الکترونیک در راستای تحقق اصول مشتری مداری بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای مشتری مداری و با هدف دسترسی آسان و سریع هموطنان به استفاده از خدمات این بانک، شعب خود را با برخورداری از آخرین امکانات و تجهیزات پیشرفته بانکداری الکترونیکی توسعه می دهد.

وی افزود: ما نخستین بانکی هستیم که در شبکه بانکی کشور با راه اندازی و استفاده از سامانه های آنلاین افتتاح حساب و درخواست تسهیلات در کنار سایر خدمات مبتنی بر اینترنت مانند: موبایل بانک، اینترنت بانک، تلفن بانک و غیره، رفت و آمد های غیر ضروری مشتریان را کاهش و در وقت آنان صرفه جویی می کنیم.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: توسعه زمینه های بانکداری الکترونیک با کاهش ترددهای مراجعین، نقش بسزایی در بهبود کیفیت آب و هوا و حفاظت از محیط زیست دارد و این بانک تمامی تلاش خود را برای اجرای کامل محورهای بانکداری سبز به کار خواهد گرفت.

دکتر اکبری با تاکید بر اهتمام همکاران به امور مشتریان و تسریع در رفع مشکلات آنان اظهارداشت: افزایش پوشش تسهیلات قرض الحسنه برای مردم از اولویت های اصلی این بانک است و نیاز است تا تمامی همکاران در این راستا تلاش کنند.
شایان ذکر است، یوسف نجدی مدیر امور استان ها، مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت و محبوبه رنجبر رییس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی نیز در بازدید از شعب استان آذربایجان شرقی حضور داشتند.