۰ نفر

بازدید هیئتی از مسئولان موسسه نور از مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب کرمانشاه

۸ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۳۱
کد خبر: 240949
بازدید هیئتی از مسئولان موسسه نور از مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب کرمانشاه

جناب آقای دکتر محمد نبی رضایی به همراه جناب آقای منوچهر زمانی رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری نور از برخی محلات شهر زلزله‌زده سرپل‌ذهاب بازدید و با مردم آن مناطق گفتگو نمودند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در این دیدارها جناب آقای دکتر رضایی بار دیگر با ابراز همدردی و تاسف بابت از دست دادن شمار زیادی از هموطنان غیور کرمانشاهی اعلام داشتند که حداکثر ظرفیت های موجود برای کمک به کاهش آلام و درد و رنج زلزله زدگان را به کار خواهند گرفت و با اعزام گروه های کارشناسی این موسسه اقدامات لازم جهت ساخت مسکن برای بازماندگان این حادثه صورت خواهد پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه کارهای بسیار خوبی در منطقه صورت گرفته، تصریح کرد : باید تلاش کنیم تا به سرعت ، وضعیت به قبل از وقوع زلزله بازگردد و مردم دوباره در خانه هایشان ساکن شوند.

موسسه اعتباری نور که از ساعات اولیه زلزله ۲۱ آبان ماه با ابراز همدردی با هموطنان زلزله زده کرمانشاه در بیش از ۱۰ مرحله اقدام به ارسال محموله هایی شامل مواد آشامیدنی، غذایی، پوشاک و لباس گرم، بهداشتی، دارویی، شیر خشک و بسته آذوقه خشک در بسته‌بندی یک ماهه برای زلزله‌زدگان استان کرمانشاه نمود این بار نیز در راستای همنوع دوستی و یاری هموطنان خود بار دیگر پا به عرصه جهاد گذاشت و با هدف ایجاد مسکن برای بازماندگان این حادثه ؛ همت گمارده است.