۰ نفر

نماینده مردم سرپل‌ ذهاب:

بانک‌ها در ارائه تسهیلات به مردم زلزله‌زده مقاومت می‌کنند

۲۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۵۰
کد خبر: 238293
بانک‌ها در ارائه تسهیلات به مردم زلزله‌زده مقاومت می‌کنند

نماینده قصر شیرین، گیلانغرب و سر پل ذهاب در مجلس در تذکری نسبت به عملکرد برخی از بانک ها در ارائه تسهیلات به مردم مناطق زلزله زده انتقاد کرد.

فرهاد تجری در تذکر شفاهی امروز خود در جلسه علنی مجلس در تذکری به بنیاد مسکن اظهار کرد: فصل سرما در راه است و واگذاری کانکس ها و جانمایی آن ها یک ضرورت است. وعده های داده شده باید محقق شود و بوروکراسی اداری تا حدودی پایان یابد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی همچنین افزود: علیرغم امهال وام و تسهیلات قبلی و تصویب آن در دولت و ابلاغ آن توسط بانک مرکزی به استانداری متاسفانه شاهد مقاومت بانک ها هستیم، برخی بانک ها زیر بار نمی روند و به صورت غیر قانونی از حساب ضامن ها یا افراد زلزله زده برداشت می‌شود و این نافی دستور دولت و امتیازی است که برای زلزله زده ها در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم قصر شیرین و گیلانغرب در کشور  اظهار کرد: جهاد کشاورزی نهادی است که نهایت کم لطفی را در مورد زلزله زدگان اعمال کرده و بخش دامی و علوفه و میزان خسارت هنوز در بلاتکلیفی است.

علی مطهری که اداره جلسه علنی را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت:‌ بنده  در جلسه اخیر شورای مدیریت بحران حضور داشتم بنا شد ۴ هزار تن علوفه برای مناطق زلزله زده ارسال شود. ان‌شاءالله انجام می‌شود.