۰ نفر

آزادی تمام متهمان پرونده ثامن‌الحجج با وثیقه

۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۵۶
کد خبر: 237603
آزادی تمام متهمان پرونده ثامن‌الحجج با وثیقه

سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران می‌گوید تمام متهمان پرونده شرکت تعاونی اعتبار ثامن‌الحجج با تودیع وثیقه از زندان آزاد شدند.

محسن افتخاری، درباره آخرین وضعیت پرونده شرکت تعاونی اعتبار ثامن‌الحجج اظهار کرد: زمان محاکمه هنوز مشخص نشده و همچنان دادگاه مشغول انجام تشریفات دادرسی و ابلاغ است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران با بیان اینکه در این بخش از پرونده که در دست رسیدگی دادگاه است، حدود 350 شاکی وجود دارد، افزود: تمام بخش‌های این پرونده به دادگاه نیامده و بخشی از آن همچنان در دست رسیدگی دادسراست.

افتخاری تصریح کرد: البته با توجه به اینکه عده‌ای از سپرده‌گذاران، تعیین تکلیف و سپرده‌های خود را پس گرفته‌اند، بعید است شکایت کنند.

سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران درباره متهمان این پرونده نیز گفت: فعلاً تمام متهمان پرونده با صدور قرار وثیقه و تودیع آن، خارج از زندان هستند.

آن طور که پیشتر غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران گفته، حجم مالی پرونده شرکت تعاونی اعتبار ثامن‌الحجج، چیزی حدود 12 هزار میلیارد تومان است که تا امروز بخش زیادی از سپرده‌های مردم با تعیین بانک عامل، پرداخت شده و بخشی نیز باقی مانده است.