۰ نفر

تعیین‌ تکلیف ۹۸درصد سپرده‌گذاران فرشتگان

۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۷:۵۸
کد خبر: 232650
تعیین‌ تکلیف ۹۸درصد سپرده‌گذاران فرشتگان

معاون نظارتی بانک مرکزی از تعیین تکلیف ۹۸ درصد سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان خبر داد.

فرشاد حیدری بیان کرد: ۹۸ درصد سپرده گذاران تعاونی منحله غیرمجاز فرشتگان درحال حاضر وجوه خود را به طور کامل دریافت کرده‌اند و ۲ درصد باقی مانده نیز که عمدتاً سپرده آنها بالای ۲۰۰ میلیون تومان است، هر یک به صورت علی الحساب مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان دریافت کرده‌اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، وی ادامه داد: همچنین باتوجه به تأکید مقام معظم رهبری به سران سه قوه درباره ساماندهی موسسات غیرمجاز، سه تعاونی افضل توس، وحدت و البرز ایرانیان نیز به زودی تعیین تکلیف خواهند شد همچنین با عملیاتی شدن اصلاحات در نظام بانکی شاهد فعالیت و رقابت سالم موسسات اعتباری و بانک ها در شبکه بانکی کشور خواهیم بود.

معاون نظارتی بانک مرکزی با اشاره به برخورد و پیگری قاطعانه این بانک با موسسات اعتباری غیرمجاز تصریح کرد: در سال جاری برخورد با موسسات غیرمجاز با قاطعیت بیشتری پیگیری شد و دیگر موسسه غیرمجازی در نظام بانکی وجود ندارد.

وی درباه کمک به مناطق زلزله زده نیز گفت: شبکه بانکی با توجه به مسئولیت اجتماعی خود باید حضور فعالانه ای در حوادثی همانند زلزله داشته و باید در فعالیت هایی همچون ساخت خانه های بهداشت، مدارس و ... مشارکت داشته باشد.