۰ نفر

مرکز نوآوری بانک ملی، گامی تازه برای حمایت از استارت آپ‌ها

۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۰۷
کد خبر: 227081
مرکز نوآوری بانک ملی، گامی تازه برای حمایت از استارت آپ‌ها

یادمان نرفته که در روزهای نه چندان دور، مردم مجبور بودند برای پرداخت یک قبض آب و برق، مدتها پشت باجه های بانک صف بکشند، اما امروز اپلیکیشن های موبایلی امکان پرداخت همان قبض را از هر مکان و در هر زمان فراهم کرده اند.

دنیای امروز، دنیای فین تک ها، استارت آپ ها و کسب و کارهای جدید است. امروز خدمات آی تی محور و دانش بنیان، رقیب بانک ها شده اند و اگر بانک ها نتوانند خدماتشان را با آنها تطبیق دهند، چه بسا در این رقابت بازنده باشند.

با همین رویکرد، بانک ملی ایران به حوزه شرکت های دانش بنیان و حمایت از استارت آپ ها به صورت جدی ورود کرده است.

قصد ما، حمایت از ایده های نو و صاحبان آنها در راستای تجاری سازی و تولید محصول متناسب با شرایط روز است. بانک ملی ایران خود را در کنار جوانان ایده پرداز و صاحب فکر کشورمان می داند و تلاش می کند هم به ایجاد اشتغال و هم به جلوگیری از خروج نخبگان کمک کند.

بانک ملی ایران در حال پایه گذاری یک مرکز نوآوری است که اقدامات قانونی برای ایجاد آن از طریق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حال پیگیری است.

با آغاز به کار این مرکز، سرمایه لازم برای توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر فکر و ایده جوانان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. این روش، هم به توسعه کشور، هم به توسعه بانک و هم به توسعه فناوری های نو کمک خواهد کرد.

*مدیرعامل بانک ملی ایران