۰ نفر

دیدار مدیرعامل بانک ملت با نماینده ولی فقیه و رییس سازمان حج و زیارت

۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۲۴
کد خبر: 227066
دیدار مدیرعامل بانک ملت با نماینده ولی فقیه و رییس سازمان حج و زیارت

مدیرعامل بانک ملت در دیدار صمیمانه با نماینده ولی فقیه و همچنین رییس سازمان حج و زیارت، برگزاری موفق و عزتمندانه مراسم حج امسال را به آنان تبریک گفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت و محمدی رییس این سازمان، با بیان این نکته که با توجه به حوادث سال گذشته، دغدغه همه مردم برگزاری سلامت مراسم حج در سال جاری بود، اظهار داشت: خوشبختانه با درایت مسوولان سازمان حج و زیارت، این مراسم به بهترین شکل ممکن برگزار شد که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی همچنین در این مراسم گزارشی از روند اجرایی تفاهمنامه منعقدشده بین بانک ملت و سازمان حج و زیارت و خدمات ارائه شده به سازمان، حجاج بیت الله الحرام و زائران عتبات عالیات اعم از اعطای هدایای معنوی و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، ارائه کرد.
حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت هم در این نشست، از بانک ملت به دلیل خدمات مطلوب ارائه شده و همکاری صمیمانه با  این سازمان قدردانی کرد و برگزاری مطلوب مراسم حج امسال را لطف خداوند و حمایت های مقام معظم رهبری خواند.
محمدی، رییس سازمان حج و زیارت هم با تشکر از عملکرد بانک ملت در ارائه خدمات به این سازمان، گزارشی از برگزاری مراسم حج امسال ارائه کرد.
در این مراسم، رحیم طاهری معاون مدیرعامل، محسن شجاع مدیر شعب منطقه چهار تهران، مسعود نصر اصفهانی رییس اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی و محمدرضا جنگجوی رییس اداره کل بانکداری شرکتی، مدیرعامل بانک ملت را همراهی می کردند.