۰ نفر

از بین شرکت‌های ایرانی،

سپ بیشترین رشد را در گزارش‌۲۰۱۷ نیلسون ریپورت داشت

۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱
کد خبر: 226521
سپ بیشترین رشد را در گزارش‌۲۰۱۷ نیلسون ریپورت داشت

از بین شرکت‌های ایرانی، سپ بیشترین رشد را در گزارش ۲۰۱۷ نیلسون ریپورت داشته است.

در جدیدترین گزارش نیلسون ریپورت که شرکت‌های پرداخت را براساس مجموع تراکنش‌های سالانه رتبه‌بندی می‌کند، هفت شرکت پرداخت ایرانی هم حضور دارند که از این بین، شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) توانست با ۸ پله صعود درمقایسه با رتبه‌بندی سال گذشته، بیشترین رشد را نسبت به دیگر شرکت‌های ایرانی داشته باشد.

نشریه نیلسون ریپورت در ماه سپتامبر ۲۰۱۷ و در شماره ۱۱۱۷، نام ۱۵۰ شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی جهان را منتشر کرد که در آن به‌پرداخت ملت در رتبه ۲۰، پرداخت الکترونیک سامان (سپ) در رتبه ۲۶، آسان پرداخت پرشین (آپ) در رتبه ۲۷، تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) در رتبه ۳۵، پرداخت الکترونیک پاسارگاد (پپکو) در رتبه ۶۳، پرداخت الکترونیک سداد در رتبه ۶۵ و ایران کیش در رتبه ۷۲ قرار دارند.

در گزارش سال گذشته نیلسون ریپورت، شرکت سپ در جایگاه ۳۴ قرار داشت که با ۸ پله صعود، امسال در رتبه ۲۶ قرار گرفت. همچنین شرکت به‌پرداخت ملت هم سال گذشته رتبه ۲۳ را داشت که امسال با رشد ۳ پله‌ای، در رتبه ۲۰ قرار گرفت. شرکت پرداخت الکترونیک سداد هم که سال گذشته در رتبه ۶۸ قرار داشت، امسال توانست با ۳ پله صعود، در رتبه ۶۵ قرار بگیرد.

فایل PDF این گزارش را از اینجا دانلود کنید.