۰ نفر

نشست جدید مدیران بانک‌ها برگزار می‌شود؛

اتخاذ تصمیمات سال ۹۶ نظام بانکی

۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۹:۵۳
کد خبر: 190331
اتخاذ تصمیمات سال ۹۶ نظام بانکی

دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی از برگزاری نشست جدید بانکداران به منظور بررسی مسائل روز نظام بانکی خبر داد.

محمدرضا جمشیدی، درباره دستور کار نشست جدید کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی، با بیان اینکه ماهیانه نشستی بین بانک ها برگزار می شود، گفت: این جلسه که حکم نشست هیات مدیره را خواهد داشت با بیان مطالب و مسائل مسئولان بانک ها پیگیری می شود. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایبنا، دبیر کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی با اشاره به اینکه این جلسه می تواند تا ۳ مرتبه در ماه نیز برگزار شود، اظهارداشت: نشست دیگری نیز داریم که اولین سه شنبه های هر ماه برگزار می شود که با حضور مدیران عامل و یا نمایندگان آنها و اعضای هیات مدیره بانک ها خواهد بود.

جمشیدی ادامه داد: این نشست به منظور هماهنگی هایی است که باید بین مدیران بانک ها صورت بگیرد و مسائلی که مدیران بانک ها باید به نتایج آن پایبند باشند،‌ در اینگونه جلسات مطرح و تصمیم گیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: یک نشست نیز با بانک های دولتی داریم که هر ماه و یا ۲ ماه یکبار مدیران عامل همه بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی دورهم جمع می شوند و این نشست در روز شنبه هفته آینده در موسسه کوثر برگزار خواهد شد.

دبیر کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی تصریح کرد: بررسی وظایفی که قانون بودجه بر عهده بانک ها در سال ۹۶ گذاشته و همچنین تصمیمات گذشته بانک ها نیز به عنوان دستور کار دیگر نشست است.

به گفته جمشیدی، تعیین دستور کارهای آینده نیز جزو برنامه هایی است که باید در این نشست انجام شود.