۰ نفر

بازدید مدیرعامل بانک ملت از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

۲۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۹:۴۹
کد خبر: 188587
بازدید مدیرعامل بانک ملت از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

مدیرعامل بانک ملت با حضور در محل برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، از غرفه گروه مالی ملت و چند غرفه دیگر در این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در این بازدید که حسن روستا عضو هیات مدیره و چند تن از مدیران ارشد بانک نیز وی را همراهی می کردند، از بخش های مختلف غرفه گروه مالی ملت دیدن و با کارشناسان شرکت های مختلف این گروه، گفت و گو کرد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های نمایشگاه برای بازاریابی محصولات تصریح کرد: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصت خوبی برای بانک و شرکت های وابسته به آن است تا نسبت به جذب مشتریان جدید و دارای ظرفیت، اقدام کنند.

بانک ملت

دکتر اخلاقی فیض آثار با اشاره به اوضاع کنونی بورس، اظهار امیدواری کرد که وضعیت سهام بانک ملت در سال جاری روند رو به رشدی را داشته باشد.

وی بر لزوم ارتقای عملکرد شرکت های بانک ملت به ویژه کارگزاری و تامین سرمایه در سال ۹۶ تاکید و خاطرنشان کرد: بانک ملت امسال روی استارت آپ ها تمرکز کرده و حمایت از این شرکت ها را در دستور کار جدی خود قرار داده است.

مدیرعامل بانک ملت همچنین با اظهار امیدواری نسبت به عرضه هرچه زودتر سهام شرکت به پرداخت ملت در بازار سرمایه، اظهار داشت: به پرداخت از شرکت های با عملکرد شفاف است که ورود به حوزه های جدیدی را برای امسال در برنامه دارد و عرضه بخشی از سهام آن در بورس، دست بانک ملت را برای به فعلیت درآوردن پتانسیل های بالقوه این شرکت، بازتر خواهد کرد.

در حاشیه بازدید مدیرعامل بانک ملت از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، دکتر شاپور محمدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و چند تن از نمایندگان کمیسیون اقتصادی مجلس از غرفه گروه مالی ملت بازدید و با دکتر اخلاقی دیدار و گفت و گو کردند.

رییس سازمان بورس همچنین تندیس و مدال نمایشگاه بورس، بانک و بیمه را به پاس حضور فعال گروه مالی ملت در این نمایشگاه، به مدیرعامل بانک ملت اهدا کرد.

مدیرعامل بانک ملت در مدت حضور خود در نمایشگاه مذکور، از غرفه برخی از رسانه ها و شرکت های فعال در بازار سرمایه نیز بازدید کرد.

بانک ملت

بانک ملت

بانک ملت

بانک ملت