۰ نفر

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس در گفتگو با اقتصاد آنلاین:

هیات مدیره بانک صادرات باید پاسخگوی عدم شفافیت عملکرد خود به سهامداران باشد/ احتمال انتقال نماد برای همه ناشران وجود دارد

۱۰ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۱۴
کد خبر: 184844
هیات مدیره بانک صادرات باید پاسخگوی عدم شفافیت عملکرد خود به سهامداران باشد/ احتمال انتقال نماد برای همه ناشران وجود دارد

خدا بخش با اشاره به اینکه حافظ منافع سرمایه گذاران در وهله اول اعضای هییت مدیره هر ناشر است،خاطرنشان کرد: اگر انتقال از یک بازار به بازار دیگر ناشی از عملکرد هییت مدیره باشد باید آنها به سهامداران خود پاسخگو باشند.

اقتصاد آنلاین- فرزاد اصلانی؛ وی با بیان اینکه ناشر سهام بانک صادرات نیز از این قاعده مستثنی نیست،تصریح کرد:این بانک نیز باید گزارشات خود را روی کدال منتشر و هرچه سریعتر شرایط مورد نظر سازمان بورس برای بازگشایی نماد را احراز کند.

مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس اوراق بهادار با اشاره به اینکه احتمال انتقال نماد بانک صادرات به بازار پایه مَی تواند وجود داشته باشد،اظهارداشت:در شرایط حاضر مقصر اصلی این شرایط ناشر  این بانک است که اگر سریعتر اقدام و اطلاعاتشان را شفاف سازی کنند  در بورس خواهند ماند.

خدا بخش با اشاره به اینکه  حافظ منافع سرمایه گذاران در وهله اول اعضای هییت مدیره هر ناشر است،خاطرنشان کرد:  اگر انتقال از یک بازار به بازار دیگر ناشی از عملکرد هییت مدیره باشد باید آنها به سهامداران خود پاسخگو باشند.