۰ نفر

تحقق اقتصاد مقاومتی در عملکرد بانک شهر

۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۵۴
کد خبر: 183117
تحقق اقتصاد مقاومتی در عملکرد بانک شهر

رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، با اشاره به عملکرد این بانک در سالی که گذشت، اقدامات صورت گرفته را در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" دانست.

به گزارش اقتصاد آنلاین، فرشاد فخیمی با اشاره به عملکرد بانک شهر در یکسال گذشته اظهار کرد: این بانک در راستای تحقق شعار امسال و همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری، خدمات خود را بر پایه توسعه بانکداری الکترونیک قرار داد تا به این ترتیب با صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان، سطح کیفی زندگی آنان ارتقا یابد.

وی افزود: بدنه بانک شهر با همراهی نیروهای مجرب، جوان و تحصیلکرده و با مدیریت جهادی مدیرعامل و مدیران ارشد، تلاش داشت تا خدمات مناسبی را به مشتریان خود ارائه داده تا به این ترتیب رضایتمندی آنان را کسب کند.

فخیمی با اشاره به این‌که مشتری مداری از شگردهای اصلی مدیریت،به ویژه صنعت بانکداری است و قدردانی از مشتریان در ایام پایانی سال معمولا با هزینه‌های قابل توجهی صورت می‌گیرد،افزود: در این شرایط، بانک شهر به گونه‌ای برنامه ریزی کرد تا ضمن مشتری مداری و تقدیر از مشتریان خود، از تولیدات داخلی و در حجم و وسعت بسیار پایین‌تر نسبت به سنوات گذشته در این زمینه عمل کند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های این بانک در راستای توسعه کیفی کلانشهرها گفت: بانک شهر به عنوان حامی مدیریت شهری کلانشهرها با تامین منابع مالی پروژه‌های عمرانی و استراتژیک در همه شهرها،در شرایطی که شهرداری‌ها با مشکل تامین مالی مواجه بوند، از رکود این پروژ‌ها جلوگیری کرد تا شهروندان به طور ملموس شاهد تغییر وضعیت در زندگی خود باشند.

به گفته فخیمی، حمایت از خطوط مترو در تهران، اصفهان، شیراز، مشهد ، حمایت از ناوگام اتوبوسرانی و حمل و نقل عمومی ، حمایت از پروژه‌های عمرانی مهم و ... از جمله خدماتی است که در سالجاری توسط بانک شهر انجام شد.

رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر در ادامه ابراز امیدواری کرد تا با تعامل بیشتر شهرداری کلانشهرها با این بانک در سالجاری، شاهد رونق، عمران و آبادانی بیشتر کلانشهرهای کشورمان باشیم.