۰ نفر

فعالیت بیش از ۱۰۰ هزار خودپرداز در روستاها

۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۳۶
کد خبر: 149547
فعالیت بیش از ۱۰۰ هزار خودپرداز در روستاها

مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به اینکه خدمات پست بانک در همه نقاط به ویژه در روستاها ارائه می شود ، گفت: حدود ۲۰ هزار نفر در پست بانک های روستایی مشغول کار هستند.

خسرو فرحی امروز چهارشنبه در دیدار با تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س)، افزود: ۱۲ هزار و ۵۰۰ نقطه روستایی با مدیریت جوانان تحصیلکرده بومی از خدمات پست بانک بهره می برند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: اکنون در ۳۰ درصد روستاهای کشور فعالیت داریم که امیدواریم با تامین سخت‌افزارهای مورد نیاز بتوانیم در روستاهای دارای جمعیت بیش از ۲۰ خانوار نیز ارائه خدمات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پست بانک‌ها به عنوان مراکز بانکی فعال از بسترهای ارتباطی کشورها در راستای کاهش هزینه‌ها استفاده می‌کنند، اظهار کرد: ۴۰۶ شعبه پست بانک در سطح شهرهای مختلف کشور فعالیت دارد.

مدیرعامل پست بانک ایران به فعالیت بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه خودپرداز در روستاها اشاره کرد و گفت: نزدیک به ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر با استفاده از این خودپردازها یارانه‌های خود را دریافت می‌کنند.

فرحی با اشاره به پرداخت ۸۵ هزار مورد تسهیلات به روستاییان، گفت: این وام ها از مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال تا ۲۰۰ میلیون ریال برای خرید مواد اولیه کشاورزی و دامداری و سایر مشاغل کوچک اعطا شده است.

وی افزایش بسترهای خدمات‌رسانی در نقاط مختلف کشور را از اولویت‌های پست بانک برشمرد و خاطرنشان کرد: برای تحقق این هدف از ظرفیت‌های خود در نقاط مختلف کشور استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل پست بانک ایران خاطر نشان کرد: درسال ۱۳۷۴ پست بانک ایران تاسیس شد و تاکنون توانسته است خدمات مناسبی در تمام نقاط کشور ارائه کند.