۰ نفر

رونمایی از سیستم پرداخت موبایلی NFC و بروز رسانی اپلیکشن سکه به پرداخت ملت

۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۵۲
کد خبر: 148972
رونمایی از سیستم پرداخت موبایلی NFC و بروز رسانی اپلیکشن سکه به پرداخت ملت

از سیستم پرداخت موبایلی NFC و بروز رسانی اپلیکشن سکه به پرداخت ملت رونمایی شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، صبح امروز طی مراسمی از سیستم پرداخت موبایلی NFC و بروز رسانی اپلیکشن سکه به پرداخت ملت رونمایی شد.

رستم شاه گشتاسبی مدیر عامل شرکت به پرداخت ملت در این مراسم با بیان اینکه شرکت به‌پرداخت ملت بزرگترین شرکت PSP در ایران است ، گفت: گسترش خدمات پرداخت نوین و سهولت در پرداخت‌ها با داشتن امنیت بالا از اهداف این شرکت است و شرکت به پرداخت یکی از 12 شرکت خدمات پرداخت در ایران به شمار می‌رود که در دنیا دارای رتبه 22 و در کشور و خاورمیانه دارای رتبه برتر است.

وی افزود: سیستم پرداخت موبایلی NFCنوین و مبتنی بر توان فنی و بومی و با روشی جدید طراحی شده و مشتریان از این پس می‌توانند با ساده‌ترین روش و تنها با نصب این نرم افزار و فعال سازی آن بر روی موبایل خود به پرداخت هزینه کالای خود اقدام کنند.

وی افزود: سرویس پرداخت NFC بستری است که مورد پذیرش بانک مرکزی قرار گرفته و در آن شاپرک نیز دیده شده و پرداخت‌ها آسانتر از گذشته و بدون همراه داشتن کارت بانکی انجام خواهد شد.

شاه گشتاسبی خاطرنشان کرد: همچنین نرم افزار سکه بر روی بازارهای داخلی اپلیکیشن موبایل قابل دانلود است و پس از نصب آن فعال سازی بر روی کارت‌های بانکی به صورت کیف طراحی شده و امکان ذخیره سازی وجود دارد.

 ادامه داد: بانک ملت در حال حاضر و در آینده سایر کارت‌های عضو شتاب امکان استفاده خواهند داشت و می‌توان با قرار دادن موبایل بر روی صفحه پوز بانک‌ها با استفاده از رمز اول خریدها انجام شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر با فعال سازی دستگاه پوز در 150 هزار مرکز فروش در سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرده‌ایم که در آینده این تعداد به 600 هزار پایانه خواهد رسید.

وی افزود: از یک سال و نیم گذشته بر روی این بستر کار شده و کلیه نکات امنیتی را با توجه به استانداردهای جهانی با مشاوره از کارشناسان خارجی در نظر گرفته‌ایم اما توافق اولیه با بانک ملت بوده و تنها در حال حاضر از طریق کارت بانک ملت می‌توان این خدمات را انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت به پرداخت در شاپرک سهم 25 درصدی به لحاظ تعداد تراکنش دارد و در میان 12 شرکت دیگر یک چهارم تراکنش‌ها  از این طریق انجام می‌شود و 34 درصد مبلغ تراکنش از سوی این شرکت پشتیبانی می‌شود و در سال 2014 میزان تراکنش ما میلیارد و 600 میلیون اعلام شد.

مدیر عامل شرکت به پرداخت تصریح کرد: از نیمه دوم مهرماه در سایت‌هایی که تجهیز می‌شوند تعامل با مراکز تجاری برقرار خواهد شد و سعی شده تا با مراکز معتبر مانند هایپر استارها و یا مراکز لاکچری همکاری داشته باشیم و مشتریان می‌توانند از این سرویس استفاده کنند.

وی افزود: ما تلاش داشته‌ایم تا امکان سوء استفاده و جعل در این سرویس تا حد ممکن وجود نداشته باشد و دیگر همراه داشتن فیزیکی کارت برای مشتریان لزومی نخواهد داشت.