۰ نفر

محدودیتی برای خرید کالای ایرانی و خارجی نیست

رونمایی از کارت اعتباری مرابحه بانک ملی

۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۸
کد خبر: 147730
رونمایی از کارت اعتباری مرابحه بانک ملی

در مراسمی از کارت اعتباری مرابحه بانک ملی رونمایی شد. این کارت‌ها شامل ۳ رنگ طلایی، نقره‌ای و برنز است که به اعطای تسهیلات ۵۰، ۳۰، و ۱۰ میلیون تومانی اختصاص دارند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، خاتون معاون فناوری بانک ملی ایران، صدور کارت اعتباری عام از ابتدای مهر ماه آغاز شده که طی این مدت تعداد درخواست ها در بانک ملی به ٢٠ هزار مورد رسیده است.

وی گفت: در بانک ملی بیش از ٢٠٠ هزار کارت در  حوزه کارت اعتباری صادر شده که ٧٢ هزار کارت در حوزه عقد مرابحه، ٧٠ هزار کارت فراگیر و بیش از ٧٢ هزار کارت مربوط به خرید کالای ایرانی بوده است.

وی با اشاره به اینکه برای استفاده از کارت های اعتباری عام محدودیتی وجود ندارد و استفاده از آن در هر بخشی مجاز است، گفت: البته شرایط کارت های اعتباری خرید کالای ایرانی متفاوت است.

خاتون خاطر نشان کرد: مدت زمان استفاده از این کارت ها به قرارداد مشتری با بانک بستگی دارد و در صورتی که تسویه طی یک ماه انجام شود،مشمول سود نمی شود و فقط  کارمزد متعارف دریافت خواهد شد. مدت زمان بازی پرداخت اقساط ١٢، ٢٤ و ٣٦ ماهه است  و میزان اعتبار کارت بر اساس اعتبارسنجی که  مبنای آن گردش حساب و میزان اعتباری که مشتری در بانک دارد ، مشخص خواهد شد.

کارت اعتباری مرابحه بانک ملی

معاون فناوری بانک ملی ایران با اشاره به اینکه در بانک ملی فعلا به تعداد تقاضا امکان صدور کارت وجود دارد، همچنین افزود: امکان نقد شوندگی کارت ها وجود ندارد و  صرفا استفاده از آنها از طریق پایانه های فروشگاهی و درگاه اینترنتی میسر است.

وی گفت: سود کارت های اعتباری ١٨ درصد است و فعلا محدودیتی برای خرید کالای ایرانی و خارجی وجود ندارد.