۰ نفر

ارزش ریالی اموال احتکار شده ۴۲میلیارد تومان است

۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۱۳
کد خبر: 294538
ارزش ریالی اموال احتکار شده ۴۲میلیارد تومان است

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: ۹ هزار تن انبار آهن‌آلات احتکار شده به ارزش ریالی ۳۶ میلیارد تومان و سه سوله احتکار شده کالاهای خانگی به ارزش ۶ میلیارد تومان کشف و ضبط شده است و در مجموع ارزش ریالی اموال احتکار شده ۴۲ میلیارد تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، سردار حسین رحیمی با اشاره به عملکرد پلیس پیشگیری فاتب در اجرای طرح رعد ۱۴ به اقدامات این پلیس در حوزه سرقت پرداخت و گفت: در حوزه سرقت ۲۹ باند شامل ۵۵۵ سارق و مالخر متلاشی شده و اعضای این باندها شناسایی و دستگیر شده‌اند. همچنین ۶۶۰ پرونده در این خصوص تشکیل و تعداد چهار هزار و ۵۹۲ انواع اموال مکشوفه سرقتی به ارزش ریالی ۷۵۰۰۰۰ /۳.۲۵۵ تومان کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه ۵۲ پرونده در حوزه قاچاق کالا در این طرح تشکیل شده است، ‌گفت: در حوزه قاچاق کالا ۱۲ باند متلاشی شده و ۲۳ نفر در این خصوص شناسایی و دستگیر شده‌اند. همچنین تعداد کل کالاهای کشف شده ۶۶ هزار و ۹۶۲ کالا به ارزش ریالی ۴۸۰۸۲۶۰۰۰۰ تومان کشف و ضبط شده است. هزار دلار و چهار هزار و ۴۸۰ یورو از این افراد ارز خارجی نیز کشف و ضبط شده است.

سردار رحیمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اقدامات پلیس پیشگیری در حوزه موادمخدر در اجرای این عملیات خاطرنشان کرد: ۶ باند مواد مخدر در اجرای رعد ۱۴ متلاشی شده و ۲۶۰ معتاد متجاهر و ۲۱۵ خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شده‌اند. همچنین ۲۰ هزار و ۲۱۲ گرم انواع مواد مخدر در این طرح کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به مجموع کل عملکرد عملیات طرح رعد ۱۴ تصریح کرد:‌ در مجموع در این طرح هزار و ۳۰۲ نفر شامل سارقان، مالخران، خرده‌فروشان موادمخدر، معتادان متجاهر و قاچاقچیان کالا شناسایی و دستگیر شده اند. همچنین ۴۷ باند متلاشی شده و ۱۰۰۴ پرونده در این طرح تشکیل شده است.

وی ادامه داد: قیمت کل اموال مکشوفه در طرح رعد ۸۲۱۲۱۷۰۰۰۰ تومان است و ۹هزار تن انبار آهن‌آلات احتکار شده به ارزش ریالی ۳۶ میلیارد تومان و سه سوله احتکار شده کالاهای خانگی به ارزش ۶ میلیارد تومان کشف و ضبط شده است. در مجموع ارزش ریالی اموال احتکار شده ۴۲ میلیارد تومان است.