۰ نفر

مدیرکل پشتیبانی امور دام تهران خبرداد؛

عرضه مرغ ۶۷۰۰تا ۸۱۰۰تومانی به بازار در این هفته

۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۹:۵۳
کد خبر: 294006
عرضه مرغ ۶۷۰۰تا ۸۱۰۰تومانی به بازار در این هفته

مدیرکل پشتیبانی امور دام تهران گفت: با آغاز توزیع گوشت مرغ با قیمت تنظیم بازار، بازار گوشت مرغ تا پایان هفته متعادل می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، رضا سالمی با اشاره به اینکه عرضه گوشت مرغ به علت افزایش دما و خسارات ناشی از قطع برق در سالن های پرورش مختل شده است، افزود: این عوامل سبب شد قیمت گوشت مرغ در بازار افزایش یابد.

وی گفت:​ به منظور تأمین نیاز شهروندان و مدیریت بازار روزانه 300 تا 500 تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 6750 تومان و 100 تا 150 تن گوشت گرم مرغ با قیمت هر کیلو 8175 تومان در میدان مرکزی بهمن، میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی ها توزیع و عرضه می شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران افزود: این شرکت هر کیلو مرغ منجمد را در سردخانه 6320 تومان و هر کیلو گوشت گرم را هر کیلو 7600 تومان دراختیار توزیع کنندگان قرار می دهد.

سالمی گفت:​ با افزایش جوجه ریزی و رفع مشکلات قطع برق و توزیع گوشت مرغ با قیمت مصوب بازار این محصول تا پایان هفته متعادل می شود.

وی افزود:​ قیمت کارشناسی هر کیلوگرم گوشت مرغ 9250 تومان است و بیشتر از آن مورد تأیید نیست.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران درباره اقدامات تنظیم بازار تخم مرغ گفت: در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای شهروند تخم مرغ با قیمت شانه ای 12 هزار و 600 تومان توزیع می شود.

سالمی افزود: تخم مرغی که در میادین توزیع می شود تولید داخل است و وارداتی نیست.