۰ نفر

اتاقی رویایی برای کوچولوها در جشنواره عیدانه مبلمان اتاق کودک و نوجوان آپادانا بسازید!

۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۰۰
کد خبر: 252678
اتاقی رویایی برای کوچولوها در جشنواره عیدانه مبلمان اتاق کودک و نوجوان آپادانا بسازید!

اگر قصد خرید یا تعویض مبلمان اتاق کودک خود را دارید، حتما به دنبال انتخابی باکیفیت بالاوقیمت مناسب هستید. صنایع چوب آپادانا به عنوان یکی از باسابقه ترین ومحبوبترین برندهای فعال درزمینه مبلمان اتاق خواب کودک ونوجوان است که فعالیت خود را در سال 1374 با تولید میزهای کامپیوتر و اداری آغاز کرد.

در سال1380 با توجه به نیاز بازار به تولید تخصصی مبلمان اتاق کودک و نوجوان پرداخت و اکنون با داشتن100 شعبه در سراسرکشور و تولید بیش از50 هزارسرویس اتاق خواب در سال، یکی از موفق ترین شرکتها درحوزه مبلمان اتاق کودک شناخته میشود.

آپادانا اولین ارائه دهنده استاندارد تشویقی مبلمان کودک

آپادانا با داشتن گواهینامه های ایزو 9001 ، ایوان و استاندارد  CEبالاترین کیفیت را برای مشتریان خود تضمین میکند با همکاری سازمان ملی استاندارد، این شرکت در سال 1394 موفق شد به عنوان اولین تدوین کننده استاندارد مبلمان کودک، آزمایشگاه تخصصی استاندارد مبلمان کودک را مطابق با استانداردهای روز اروپا راه اندازی کند.

محصولات سلامت محور

در طراحی محصولات سعی میشود با رعایت ارگونومی، از بروز کمترین آسیبی به نوزاد جلوگیری شود. به همین دلیل، در ساخت مبلمان نوزاد تنها از نئوپان ملامینه به جای MDF استفاده میشود ، گاز اوره فرمالئید متصاعد شده از آن اثرات زیانباری بر سلامت سیستم تنفسی و پوست نوزاد دارد. همچنین با رعایت ارگونومی محیط و نوزاد، در طراحی محصولات از سطوح منحنی به جای سطوح تیز استفاده می شود. کاربرد طلق به جای شیشه نیز ویژگی دیگر محصولات اتاق نوزاد است.

تحویل به موقع

آپادانا با داشتن پنج انبار در تهران و چندین انبار در شهرستان ها، شعار خود یعنی"تحویل به موقع" را تضمین می کند. محصولات آپادانا به صورت قطعه قطعه در کارتن ها بسته بندی میشوند و در محل مونتاژ می شوند؛ بنابراین اگر در مونتاژ محصولی مشکلی وجود داشته باشد، مشتری امکان سفارش مجدد قطعه معیوب را خواهد داشت و قطعه در کوتاه ترین زمان به دست متقاضی میرسد. از آنجایی که محصولات در وهله اول به صورت دمونتاژ ساخته می شوند، قطعات دارای دو سال گارانتی تعویض بوده و تا پنج سال گارانتی تأمین و سرویس دارند. نصب تمامی محصولات به شرط خرید از نمایندگی شهر، در تمام ایران رایگان است.

نحوه تولید

در ابتدا محصول توسط مهندسان کارخانه به صورت سه بعدی طراحی یا توسط شرکت ازطراحان داخلی یا خارجی خریدار میشود. پس از تایید طرح، در قسمت فنی مهندسی کارخانه نقشه تولید طرح برنامه ریزی میشود . محصول شامل نقشه یراق آلات لازم،نقشه ساخت، نقشه انفجاری و نقشه بسته بندی است.

یراق آلات در کارگاه فلزکاری با دستگا ههای مخصوص تولید شده وقطعات چوبی نیز در کارگاه برش با ماشینهایی تیراژ بالا یا تیراژ پایین ولی بسیار دقیق CNC ساخته میشوند، سپس پرس شده و نوارکاری دور قطعات انجام میشود.مرحله بعد کار وارد حساسترین بخش خود یعنی سوراخکاری میشود. کوچکترین اشتباهی در این مرحله باعث اشکال در مونتاژ وسیله و از دور خارج شدن آن میشود.

پس از ساخت تمامی قطعات، در آخرین مرحله محصول توسط پرسنل کنترل کیفیت مونتاژ خواهد شد و اگر با موفقیت همراه بود، در بخش پکینگ بسته بندی و روانه قرنطینه برای توزیع درانبارها میشود.

آپادانا چوب

 

 

ضمانت و خدمات پس از فروش

یکی از برجسته ترین وجوه تمایز تولیدات صنایع چوبی آپادانا از سایر محصولات مشابه موجود در بازار، ارائه ضمانت 24 ماهه و پشتیبانی 5 ساله از محصولات  مصرف کنندگان می باشد.

هریک از محصولات تولیدی این شرکت، دارای یک کد رهگیری می باشند که نشانگر شناسنامه کالا بوده و تمام اطلاعات جزئی تولید بر روی یک کد رهگیری بصورت سیستمی درج گردیده است. در هنگام نیاز مشتریان به دریافت خدمات، تنها با ارائه این کد، می توانند قطعه جایگزین را مطابق با جزئیات فنی دریافت کنند.

سازمان فروش یکپارچه و منظم

از مهمترین بخش های این مجموعه، وجود یک مجموعه فروش یکپارچه و سازماندهی شده می باشد که با بهره گیری از جدیدترین نرم افزارهای فروش وانبارداری ، قابلیت آگاهی از موجودی انبار و زمان تولید  و تحویل محصولات را به مشتری می دهد.

آپادانا چوب

 

 

 

کسب نشان  استاندارد

شعار ما تولید بهترین محصول برای بهترین مشتری که شما هستید می باشد. در راه رسیدن به این هدف موفق به کسب عناوین ذیل گشته ایم :

* ISO 9001:2008:  استاندارد ایزو ۹۰۰۰ یکی از اعضای استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت است. امروزه نیاز بسیاری از سازمان‌ها به این استانداردها بسیار تامل برانگیز است و به عبارتی یکی از شاخصه‌های استاندارسازی نحوه مدیریت کیفیت سازمان‌ها در سطح جهانی می‌باشد. اولین شاخه اصلی این خانواده ایزو ۹۰۰۱ می‌باشد.

* Conformité Européenne: 2015:  محصولاتی که واجد دریافت علامت سی. ای می‌شوند، می‌بایست از نظر سلامت، امنیت، مضر نبودن برای جسم انسان و طبیعت مورد بررسی قرار گیرند و اگر واجد این شرایط باشند قادر به دریافت این نشانه خواهند بود.

آپادانا چوب

* ISO 10002:2014:  استاندارد ISO 10002 راهنمایی برای طراحی یک سیستم اثربخش و کارآمد برای فرآیند رسیدگی به شکایات مشتری در تمامی سازمان ها اعم از تجاری و غیر تجاری و حتی در تجارت الکترونیک نیز می باشد. هدف این استاندارد کمک رساندن به سازمان ها ، مشتریان و کلیه طرف های ذینفع می باشند.

نمایندگان  رسمی و مراکز فروش در سراسر کشور

شرکت آپادانا افتخار دارد از ابتدای شروع فعالیت خود تا به امروز بیش از 100 نمایندگی در سراسر ایران جذب کند و موفق به ایجاد یک شو رووم یکپارچه و واحد درشعب سراسر کشور باشد .

یکپارچه سازی و ایجاد یک دکوراسیون فوق العاده حرفه ای و مطابق با جدیدترین متدهای طراحی اتاق کودک امکان مشاهده و لمس تمام وجوه محصولات و قطعات و بازدید از جزئیات سرویس ها را از نزدیک و بصورت واقعی می دهد که این ویژگی موجب  می شود تا مصرف کننده به راحتی بتواند اتاق کودک خود را متصور  شده و خرید بهتری داشته باشد.

آپادانا چوب

آپادانا چوب

افتخارات :

* تندیس برترین مبلمان استاندارد اتاق کودک و نوجوان از همایش ملی بزرگان کشور 2010 تهران

* تندیس برترین مبلمان استاندارد اتاق کودک و نوجوان 2011 تهران

* تندیس برترین مبلمان اتاق کودک و نوجوان هافکس 2011 تهران

* تندیس همای برتر و لوح زرین مبلمان اتاق کودک و نوجوان هافکس 2014 تهران

* تندیس همای برتر و لوح زرین مبلمان اتاق کودک و نوجوان مبلکس 2015 تهران

* تندیس برند محبوب از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان طی چهار سال متوالی (2014،2015، 2016 و 2017)

* لوح زرین و تندیس از اولین و دومین مسابقه مبلمان صادراتی کشور 2016 و 2017 تهران

* لوح تقدیر از دفتر پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش به جهت تالیف کتاب

* دریافت نشان ISO9001 و CE از سازمان ملی استاندارد ایران

* دریافت نشان استاندارد ISO 10002:2014  (رسیدگی به شکایات مشتریان)