۰ نفر

فرمانده انتظامی البرز خبر داد:

کشف محموله ۵میلیارد ریالی قاچاق در اتوبان تهران- کرج

۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۸:۵۹
کد خبر: 251677
کشف محموله ۵میلیارد ریالی قاچاق در اتوبان تهران- کرج

فرمانده انتظامی استان البرز از توقیف یک تریلی حامل بار ترانزیتی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در اتوبان تهران - کرج خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی استان البرز طی اقدامات پلیسی مطلع شدند که یک دستگاه تریلر کانتینر دار از مرزهای شمال غرب کشور در حال حمل یک محموله ترانزیتی مظنون به کالای قاچاق است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر ، فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه افزود: مأموران بلافاصله در محورهای مواصلاتی منتهی به جاده‌های غرب کشور مستقر و پس از چندین ساعت کنترل خودروهای عبوری، خودرو تریلر مذکور را در محور تهران - کرج شناسایی و در یک فرصت مناسب آن را متوقف کردند.

وی تأکید کرد: در بازرسی از تریلر مشخص شد که تاریخ پروانه حمل بار خودرو منقضی شده و به طرز ماهرانه‌ای پلمپ‌های کشور ورودی فک و به‌جای آن محموله دیگری شامل ۵ هزار و ۶۰۰ ثوب انواع البسه قاچاق، یک هزار و ۷۲۰ عدد ادکلن، ۲۷۱ جفت کفش خارجی و ۲ دستگاه خودرو خارجی به‌صورت قاچاق وارد کشور شده و مجدداً پلمپ‌های الصاقی با چسب مایع مخصوص به حالت اولیه درآمده است.

فرمانده انتظامی استان البرز بابیان دستگیری راننده خودرو گفت: ارزش کالاهای مکشوفه ۵ میلیارد ریال برآورده شده است.