۰ نفر

دبیر انجمن شیرینی و شکلات بیان کرد:

آمادگی صنف شیرینی و شکلات برای حذف برچسب قیمت

۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۸:۰۰
کد خبر: 220393
آمادگی صنف شیرینی و شکلات برای حذف برچسب قیمت

دبیر انجمن شیرینی و شکلات از تعویق یک ماهه اجرای طرح حذف برچسب قیمت از روی کالاهای منتخب خبر داد و گفت:‌ طبق تصمیم وزارت صنعت، این طرح از اول آبان‌ ماه اجرایی خواهد شد.

جمشید مغازه‌ای اظهار داشت: قرار بود طرح حذف برچسب قیمت‌گذاری کالاهای منتخب از ابتدای مهر ماه اجرایی شود اما طبق تصمیم وزارت صنعت، اجرای این طرح یک ماه به تعویق افتاده و قرار است از اول آبان‌ ماه عملی شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، وی با بیان اینکه تولیدکنندگان شیرینی و شکلات آمادگی کامل را برای اجرای طرح حذف قیمت‌ها از ابتدای مهر ماه دارند، گفت: دستورالعمل چگونگی اجرای این طرح هنوز از سوی وزارت صنعت به ما ابلاغ نشده و تا زمانی که این دستورالعمل به دستمان نرسد نمی‌توانیم طرح را اجرا کنیم.

به گفته مغازه‌ای، تعویق طرح حذف برچسب قیمت در مورد هر سه گروه شیرینی و شکلات، محصولات سلولزی بهداشتی و همچنین چیپس و پفک اتفاق افتاده است.

 طبق دستور لحظه آخری نعمت‌زاده وزیر سابق صنعت قرار بود برچسب قیمت‌گذاری کالا بر روی این سه گروه از ابتدای مهر ماه حذف شود، ولی حالا اجرای این طرح به تعویق افتاده است.

شریعتمداری وزیر جدید صنعت نیز اخیراً دستورالعملی برای حذف برچسب قیمت از روی انواع محصولات کارخانه ای کنسرو، کمپوت، سس، ترشی، شور، مربا و عسل دارای بسته بندی صادر کرده است.

طی روزهای گذشته انتقاداتی به طرح حذف برچسب قیمتها از سوی کارشناسان اقتصادی و نمایندگان مجلس شده بود و برخی اجرای این طرح را عاملی برای ایجاد هرج و مرج در بازار عنوان کردند.