۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

نرخ مصوب آرایشگاه‌های مردانه چند؟ +جدول

۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۴۴
کد خبر: 195191
نرخ مصوب آرایشگاه‌های مردانه چند؟ +جدول

رییس اتحادیه صنف آرایشگران گفت: برخی واحدهای صنفی آرایشگاه مردانه برای کسب درآمد بیشتر اقدام به ارائه خدمات ویژه کرده‌اند، که این خدمات با توافق با مشتری عرضه می‌شود.

اقتصاد آنلاین - علی مفید؛ مصطفی گواهی در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین در خصوص قیمت خدمات آرایشگاه های مردانه تهران گفت: نرخ جدید خدمات آرایشگاه های مردانه توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام نشده است و بنابراین آرایشگاه های تحت پوشش اتحادیه با وجود افزایش هزینه ها، هنوز از تعرفه دو سال گذشته استفاده می کنند.

وی افزود: برخی سازمان های نظارت بر فعالیت اصناف تمایل ندارند نرخ  خدمات ساماندهی شود، چرا که توسط گشت های خود و مشاهده تخلف واحدهای صنفی می توانند کسب درآمد کنند.

رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران اظهار داشت: واحدهای صنفی اغلب از دو شیوه برای کسب درآمد بیشتر استفاده می کنند. برخی واحدها خدمات ویژه ای را تعریف کردند (VIP) که این خدمات را به مشتریان خاص ارائه می دهند. در مقابل برخی واحدها سیاست خدمات ارزان برای جذب مشتری را به کار می برند. مشتریان گروه اول با توافق قبلی خدمات را دریافت می کنند. اما واحدهای صنفی گروه دوم در واقع در حال از بین بردن خودشان و دیگر همکاران خود هستند.

رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران اعلام کرد: فعالیت آرایشگری یک هنر است و در صورتی که برای این هنر در داخل ارج گذاشته شود، می تواند به صورت یک رشته دانشگاهی ارائه شود.

وی با انتقاد از کیفیت آموزش آرایشگران در آموزشگاه های فنی و حرفه ای گفت: دوره های 100 ساعته آموزش در مراکز آموزشی سازمان فنی و حرفه ای کارآموزان را برای فعالیت در این حرفه آماده نمی کند و همین موضوع سبب شده است بیشتر افرادی که چنین دوره هایی را می گذرانند، قادر نباشند خدمات مناسبی به مشتریان خود ارائه کنند.

نرخ خدمات آرایشگاه مردانه