۰ نفر

قیمت برخی از شیرینی های شب عید اعلام شد

۸ اسفند ۱۳۹۵، ۷:۱۹
کد خبر: 179155
قیمت برخی از شیرینی های شب عید اعلام شد

رئیس اتحادیه قنادان گفت: قیمت های شیرینی شب عید بر اساس کیفیت تعیین می شود وهمه قنادی ها و شیرینی فروشی های تهران و سراسر کشور به طور مستمر از سوی وزارت بهداشت، بازرگانی، اصناف کشور و اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان تحت نظارت و بازرسی بهداشتی و قیمتی قرار دارند.

علی بهره مند  با اشاره به اینکه همه قنادی ها و شیرینی فروشی های کشور آمادگی عرضه شیرینی با کیفیت برای مصرف شب عید را دارند اظهار داشت : قیمت انواع شیرینی از اردیبهشت ماه سال ۹۳ هیچ تغییری نداشته است و قیمت انواع شیرینی شب عید نیز با قیمت های مصوب طول سال در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از جام جم آنلاین ، وی تصریح کرد: از آنجا که به طور معمول در ایام نوروز از شیرینی های ریز همچون نخودچی، برنجی، گردویی، نارگیلی، شیرینی های خانگی و سوهان عسلی مصرف می شود، نرخ این نوع محصولات برحسب کیفیت مواد اولیه و نوع محصول خواهد بود اما نسبت به قیمت شیرینی های مصوب نرخ متفاوتی نخواهد داشت.

وی به نرخ مصوب پنج قلم شیرینی پرمصرف اشاره کرد و گفت: براساس قیمت مصوب، هرکیلوگرم شیرینی تر و خامه ای درجه یک ۱۵۰ هزار ریال، شیرینی برنجی معمولی ۱۲۵ هزار ریال،شیرینی گل محمدی ۱۲۰ هزار ریال، شیرینی زبان و پاپیونی ۱۲۵ هزار ریال و کیک یزدی ۹۰ هزار ریال است.

رئیس اتحادیه کشوری قنادان، اظهار داشت: از آنجائیکه قیمت پیشنهادی ما تاکنون مورد تایید نهادهای ناظر نرسیده است، تا اردیبهشت ماه سال ۹۶ هیچ تغییری در نرخ شیرینی نخواهیم داشت و این محصولات براساس مصوبه سال ۹۳ عرضه می شوند.

وی با بیان اینکه رضایت مردم در اولویت برنامه های این اتحادیه ما قرار دارد، افزود: در صورتی که مردم در خصوص قیمت یا کیفیت محصولات عرضه شده در قنادی ها و شیرینی فروشی های تهران شکایتی داشته باشند، می توانند در تهران با شماره تلفن ۶۶۹۴۴۴۱۱ و ۶۶۹۴۴۴۹۹ و در شهرستان ها با اتحادیه مربوطه تماس بگیرند.