۰ نفر

کرباسیان: سامانه جامع گمرکی را معرفی کرد

۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۴۷
کد خبر: 178287
کرباسیان: سامانه جامع گمرکی را معرفی کرد

رئیس کل گمرک در دیدار با دبیر اجرایی کمیسیون اقتصادی اروپایی سازمان ملل در مقر سازمان ملل یکی از دستاوردهای مهم اقتصادی دولت یازدهم تحت عنوان سامانه جامع گمرکی را جهت توسعه ترانزیت در منطقه بار دیگر معرفی کرد.

مسعود کرباسیان رئیس کل گمرک امروز با کریستین فریز باخ دبیر اجرایی کمیسیون اقتصادی اروپایی سازمان ملل در مقر سازمان ملل ژنو سوییس ملاقات کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین،  در این ملاقات باخ با تشکر از کرباسیان برای حضور در اجلاس وزیران، اجرای موفقیت آمیز فاز دو «ای‌تیر» که نشان دهنده پیشرو بودن گمرک جمهوری اسلامی ایران بود را تبریگ گفت.

وی همچنین انتخاب نماینده ایران در شورای اجرایی کنوانسیون «تیر» را تبریک گفته و خواستار ادامه همکاری نزدیک گمرک ایران و یونیسف شد.

در ادامه این دیدار رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران با برشمردن ویژگی های ایران و قرار گرفتن در مسیر کریدورهای مهم منطقه ای، بر عزم گمرک ایران در ایجاد تسهیلات با اجرای پنجره واحد و تبادل الکترونیکی اطلاعات و بسط و توسعه ترانزیت در منطقه تاکید کرد.

کرباسیان همچنین موفیقت پروژه «ای‌تیر» در گمرک ایران را از دستاوردهای این سازمان خواند و آمادگی گمرک ایران برای اجرای مشترک با سایر کشورها را مورد تاکید قرارداد.

کرباسیان همکاری با یونیسف را از برنامه های گمرک ایران خواند.