۰ نفر

نشست فراکسیون اصناف مجلس درباره حادثه ساختمان پلاسکو

۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۴۷
کد خبر: 171904
نشست فراکسیون اصناف مجلس درباره حادثه ساختمان پلاسکو

رییس فراکسیون اصناف مجلس گفت: در نشست مشترک این فراکسیون با اتاق اصناف، موضوع اشتغال حادثه دیدگان پلاسکو بررسی شد.

حسن پور بیگلری در این باره گفت: با توجه به حادثه ساختمان پلاسکو و تخریب واحدهای تجاری، نشست مشترک فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با اتاق اصناف کشور برای بررسی ابعاد این حادثه برگزار شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خانه ملت، وی با تسلیت شهادت آتش نشان فداکار و جان باختگان حادثه پلاسکو ادامه داد: از مسئولان دولتی و شهرداری در زمینه امدادرسانی به حادثه پلاسکو تشکر می‌کنم. باید توجه داشت تنها با پرداخت بیمه بیکاری مشکلات حادثه دیدگان رفع نمی‌شود.

پور بیگلری افزود: حدود بیش از ۵ هزار موقعیت شغلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم با تخریب واحدهای تجاری ساختمان پلاسکو از بین رفت.

وی با اشاره به خدمات جامعه اصناف افزود: با توجه به ضرورت توجه به اشتغال حادثه دیدگان پلاسکو و ضرورت توجه به تامین پوشاک شب عید مردم، باید دولت و شهرداری با هماهنگی یک مجموعه تجاری جایگزین در نظر بگیرند.

این نماینده مجلس ادامه داد: با هماهنگی با اتاق اصناف مشکلی برای تامین پوشاک مردم به وجود نخواهد آمد، بنابراین به این بهانه تلاش نکنند که قیمت‌ها را در بازار گران کنند.

رییس فراکسیون اصناف مجلس افزود: صنف پوشاک و پیراهن دوزان در نشست مشترک فراکسیون اصناف مجلس با مسئولان اتاق اصناف کشور این اعلام آمادگی را داشتند و می‌توانند نیاز بازار را در صورت حمایت، تامین کنند.