۰ نفر

پرتقال جنوب گران شد

۸ دی ۱۳۹۵، ۱۷:۰۶
کد خبر: 167301
پرتقال جنوب گران شد

رئیس اتحادیه میوه و سبزی نرخ جدید انواع میوه و سبزی را در بازار اعلام کرد و گفت: هرکیلوگرم پرتقال ناول ۲۵۰۰ تومان گران شده است.

سیدحسین مهاجران از افزایش قیمت پرتقال ناول جنوب در بازار خبر داد و اظهارداشت: طی دو روز اخیر قیمت پرتقال ناول کیلویی ۲۵۰۰ تومان افزایش یافته و از ۶۰۰۰ تومان به ۸۵۰۰ تومان رسیده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، وی با بیان اینکه پرتقال ناول، تنها پرتقال مجلسی موجود در بازار است که فصل آن رو به اتمام است ، ادامه داد: قیمت پرتقال شمال نیز از ۶۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی اضافه کرد: تنها نارنگی موجود در بازار نیز درحال حاضر نارنگی بندری است که قیمت آن ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و نرخ نوع سایز کوچک آن هم ۶ هزارتومان است.

مهاجران قیمت هرکیلوگرم سیب قرمز را ۴۰۰۰ تومان و سیب سفید را هم ۴۵۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: قیمت سیب درختی بسته به کیفیت آن، تا ۱۵۰۰ تومان تفاوت قیمت دارد.

وی با اشاره به اینکه قیمت کیوی از ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان است، گفت: هرکیلوگرم موز بین ۳۲۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی قیمت گوجه فرنگی گلخانه را ۲۵۰۰ تومان و نوع بوته‌ای این محصول را بین ۴۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان اعلام کرد و اظهارداشت: نرخ هرکیلوگرم سیب زمینی و پیاز بین ۱۰۰۰ تا ۱۴۰۰ تومان، سبزی جور(پلو، کوکو، قورمه و آش) و سبزی خوردن بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان است.