۰ نفر

هر کیلو گوشت شترمرغ ۴۸ هزار تومان

پیش‌بینی افزایش قیمت مرغ در شب یلدا

۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۰۲
کد خبر: 163608
پیش‌بینی افزایش قیمت مرغ در شب یلدا

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: قیمت مرغ در هفته جاری نسبت به هفته گذشته با کاهش 200 تومانی رویرو شد و این در حالی است که برای هفته آینده با توجه به نزدیک بودن به آخر ماه و شب یلدا افزایش قیمت پیش‌بینی می‌شود.

مهدی یوسف‌خانی، در خصوص قیمت مرغ اظهار کرد: قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته با کاهش 200 تومانی روبرو شد و هر کیلو با قیمت 6750 تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، وی افزود: در هفته جاری کاهش تقاضا برای خرید مرغ، قیمت آن را تا حدودی کاهش داده است اما هفته آینده باتوجه به نزدیک بودن به آخر ماه و شب یلدا تا حدودی افزایش قیمت پیش‌بینی می‌شود و ممکن است قیمت به بالای 7 هزار تومان برسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی قیمت اجزای مرغ را اینگونه بیان کرد: هرکیلو ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ، ران مرغ با کمر هرکیلو 6150 تومان، سینه مرغ با کتف 11 هزار و 500 تومان و هرکیلو سینه مرغ بدون کتف را 12 هزار و 500 تومان اعلام کرد.

یوسف خانی در ادامه به قیمت هرکیلو شترمرغ و بوقلمون اشاره کرد و گفت: گوشت شترمرغ در واحدهای صنفی با قیمت هرکیلو 48 هزار تومان و هرکیلو بوقلمون با قیمت 12 هزار و 500 تومان عرضه می‌شود.