۰ نفر

دام زنده گران نشد

کنترل قیمت گوشت در ایام اربعین

۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷
کد خبر: 159379
کنترل قیمت گوشت در ایام اربعین

ملکی با اشاره به کنترل بازار گوشت درایام اربعین گفت: قیمت هر کیلو دام زنده نسبت به سه هفته اخیر تغییر چندانی نداشته و بین 13 هزار و 500 تا 14 هزار و 500 تومان است.

علی اصغر ملکی، در خصوص تغییر قیمت گوشت در هفته جاری گفت: قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی  نسبت به 3 هفته گذشته تغییر نداشته و بین 35 تا 36 هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان،‌ وی در ادامه بیان: قیمت هر کیلو دام زنده بین 13 هزار و 500 تا 14 هزار و 500 تومان است که این روند نیز نشان دهنده ثبات قیمت دام نسبت به سه هفته اخیر است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در توضیح شرایط بازار گوشت گوسفندی گفت: خوشختانه بازار با شرایط خوبی روبرو است و با توجه به نزدیکی به ایام اربعین و افزایش مصرف شاهد افزایش قمیت‌ها در بازار نیستیم.

ملکی در خصوص قیمت دام زنده در ایام اربعین گفت: با توجه به جلوگیری از خروج دام از مرزهای کشور قیمت دام نسبت به چند هفته اخیر تغییر نداشته است و بازار با ثبات همراه بوده است.

وی با اشاره به ادامه ورود گوشت پیش سرد به کشور گفت: ورود گوشت پیش سرد از کشورهای آسیای میانه همچنان ادامه دارد و قیمت هر کیلو از این گوشت گوسفندی برای خریدار 26 هزار  تومان و برای خریدار 28 هزار و 600 تومان است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در انتها خاطر نشان کرد: براساس پیش بینی‌ها افزایش قیمتی در بازار گوشت در ایام اربعین شاهد نیستم و بازار کاملا کنترل شده است.